کد خبر : 11579
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

مهاجم ایرانی لورکوزن در تیررس خرید باشگاه ترکیه ای

مهاجم ایرانی لورکوزن در تیررس خرید باشگاه ترکیه ای

به گزارش مارال نیوز؛ مهاجم اصلی تیم ملی ایران در جام جهانی که اکنون در بایر لورکوزن و بودنسلیگا حضور دارد در تیررس خرید باشگاه بزرگ ترکیه ای نیز قرار گرفته است. سردار آزمون که تا به اینجای کار فصل ناموفقی را در لورکوزن سپری کرده است، یک پیشنهاد نسبتا خوب مالی از فنرباغچه ترکیه

به گزارش مارال نیوز؛ مهاجم اصلی تیم ملی ایران در جام جهانی که اکنون در بایر لورکوزن و بودنسلیگا حضور دارد در تیررس خرید باشگاه بزرگ ترکیه ای نیز قرار گرفته است.

سردار آزمون که تا به اینجای کار فصل ناموفقی را در لورکوزن سپری کرده است، یک پیشنهاد نسبتا خوب مالی از فنرباغچه ترکیه به ارزش 12 میلیون یورو به منظور آزادسازی قرارداد خود دریافت نموده است.

چنانچه سردار آزمون با این درخواست موافقت کرده و همچنین باشگاه لورکوزن نیز موافقت نهایی خود را انجام دهد در نقل و انتقالات تابستانی می توان شاهد جا به جایی سردار آزمون از لورکوزن به فنرباغچه ترکیه تیم خوب حاضر در لیگ ترکیه باشیم.

سردار آزمون پیش تر از این در تیمهیای همچون زنیت؛ روبین کازان و روستوف که از تیمهای مطرح روسی هستند بازی کرده بود.

نگاهی به عملکرد گذشته سردار در لورکوزن نشان می دهد که این بازیکن در حدود 245 دقیقه بازی در لباس لورکوزنیها موفق شده تنها دو پاس گل به نامش ثبت کند و هیچ گلی نزده است که آمار خوبی نمی تواند باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها