کد خبر : 20558
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

عکس لحظه بوسه مسی بر کاپ جام جهانی/ آرژانتین به آرزویش رسید

عکس لحظه بوسه مسی بر کاپ جام جهانی/ آرژانتین به آرزویش رسید
لیونل مسی ستاره تیم ملی کشورش در دیدار فینال جام جهانی بود و توانست در آخرین حضور خود در جام های جهانی به ویترین افتخارات خود کاپ جام جهانی را نیز اضافه کند.؛

بوسه جالب همراه با امید و انگیزه و هیجان لیونل مسی به کاپ جام جهانی. در هنگام دادن کاپ جام جهانی شاید لذت بخش ترین اتفاق که باعث آرام گرفتن مسی می شد، در دست گرفتن کاپ قهرمانی و همچنین بوسه زدن بر آن بود. اتفاقی که برای آن برنامه ویژه ای داشته و از مدتها قبل در حسرت رسیدن به آن بود.

یک پایان عالی برای لیونل مسی. به نظر می رسد آخرین دوره از بازی های لیونل مسی در تیم ملی و آخرین حضور او در جام جهانی با لطف خدا نیز برایش همراه بود.

کاپ جام جهانی لیونل مسی

عکس لحظه بوسه زدن مسی بر کاپ قهرمانی جام جهانی در قطر

بوسه بر کاپ جام جهانی مسی

بوسه بر کاپ جام جهانی مسی

تیم ملی آرژانتین با مسی با شایستگی تمام قهرمان شد. آنها تیم برتر میدان بوده و از نظر مالکیت توپ و خلق موقعیت نیز بهتر از فرانسوی ها بودند. البته فرانسه نیز تیم دست و پا بسته ای نبود و موقعیت های فراوانی نیز توانسته بود خلق کند. حتی آنها در آخرین دقیقه وقت اضافه نیز از شانس برتری برخوردار بودند اما دروازه بان آرژانتین ناجی تیمشان شد.

در این دیدار لیونل مسی دبل کرد و البته گل خود از روی نقطه پنالتی در ضربات پنالتی را نیز به گل تبدیل کرد. دیگر گل آرژانتین را دی ماریا با پاس گل مک الیستر به ثمر رساند.

مسی در دست کاپ قهرمانی

کاپ قهرمانی بر دستان ناجی آرژانتین لیونل مسی

لیونل مسی و کاپی که سرانجام بر دستان او این بار بوسه زد. فردی که شایستگی زیادی برای رسیدن به این مهم داشت و میلیون ها هوادار خود را نیز خوشحال کرد.

امباپه نیز مقابل آرژانتین هت تریک کرد. او یکی دیگر از خوبهای این میدان بود. وی دو گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود. همچنین امباپه در پایان این جام به عنوان آقای گل نیز رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بوسه جالب دو مربی پرتغالی سپاهان و استقلال + عکس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جالب بوسه زدن دو سرمربی. […]