کد خبر : 31607
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

موتور روشن رودریگو برای گلزنی و درخشش مقابل کادیز/ رئال یک ستاره جدید دارد

موتور روشن رودریگو برای گلزنی و درخشش مقابل کادیز/ رئال یک ستاره جدید دارد
به نظر می رسد که رئال مادرید یک ستاره درخشانی را در این روزها به خود می بیند. رودریگو نشان داده که در اوج پختگی خود قرار دارد. بازیکن بزرگی که در این روزها توانسته به زیباترین شکل ممکن درخشش خود را نشان دهد.؛

به نظر می رسد که رئال مادرید یک ستاره درخشانی را در این روزها به خود می بیند. رودریگو نشان داده که در اوج پختگی خود قرار دارد. بازیکن بزرگی که در این روزها توانسته به زیباترین شکل ممکن درخشش خود را نشان دهد.

این بازیکن روی حرکات انفرادی خود در دیدار با کادیز در هفته 14 لالیگا موفق به زدن دو گل و همچنین دادن یک پاس گل شد.

عملکردی که تحسین همه منتقدان از رودریگو ستاره رئالی ها را در پی داشت.

شرح گل های رودریگو مقابل کادیز در هفته 14 لالیگا

او گل اول خود را در دقیقه 15 روی حرکت کاملا انفرادی خود و دریبل زدن چندین نفر و آوردن توپ به وسط زمین و در نهایت شوتی زیبا به سه کنج دروازه کادیزی هابه ثمر رساند. او در نیمه دوم و در دقیقه 65 نیز بار دیگر با حرکت انفرادی خود و از داخل محوطه جریمه با زدن شوتی شبیه به شوت منجر به گل اول خود دروازه را باز کرد.

در نهایت جود بلینگام که همیشه در بازی های رئال موفق به گلزنی یا دادن پاس گل شده و معدود بازی هایی از وی را سراغ داریم که یکی از این دو کار را نکرده باشد گل سوم رئال مادرید را به ثمر رساند.

این گل نیز روی حرکت خوب و دریبل زنی و پاس گل به موقع رودریگو همراه شده بود. رئالی ها در انتها با سه گل توانستند کادیز را مغلوب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها