کد خبر : 14542
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

برد دلچسب ژاپن مقابل رقیب همسایه در فوتسال آسیا

برد دلچسب ژاپن مقابل رقیب همسایه در فوتسال آسیا
تیم ملی فوتسال ژاپن بعد از شکست عجیب و ناباورانه در دیدار نخست، این بار مقابل کشور و تیم همسایه کره جنوبی قاطعانه به برتری رسید.؛

فوتسال جام ملتهای آسیا با برد دلچسب ژاپنی ها همراه شد؛ ژاپنی که توانست بعد از شکست عجیب در بازی اول این بار تیم همسایه و رقیب سنتی خودش را به راحتی ببرد تا باخت تلخ پیش از این خود را به فراموشی بسپارد.

کره جنوبی بر خلاف فوتبال در فوتسال به نظر می رسد که ضعف های زیادی دارد و بایستی کارهای زیادی در این رشته انجام دهد تا به سطح دیگر تیمها برسد، شکست 6 بر 0 کره مقابل ژاپن امروز در شرایطی رقم خورد که کره ای ها حتی یک بار هم موفق به باز کردن دروازه ژاپنی ها نشده و 6 تایی نیز شدند.

ژاپن در اولین گام و مسابقه خود در آسیا مقابل عربستان با نتیجه عجیب و غیرقابل باور 2 بر 1 شکست خورده بود تا تلخ ترین و عجیب ترین نتیجه این تیم در اولین گام رقم زده شده و بزرگترین شگفتی جام نیز خلق شود.

ژاپن و ایران از شانسهای اصلی قهرمانیند و این باخت ژاپن در بازی اول مقابل عربستان کمی عجیب به نظر می رسید، با این وجود آنها با برد مقابل کشور همسایه خود با نتیجه قاطعانه بوی همان ژاپن قهرمان فصول و سالیان گذشته را دادند و ثابت کردند که می توانند همچنان در جمع مدعیان قرار گیرند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اصلی ترین رقیب فوتسال ایران در آسیا از نظر شمسایی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تیم ملی 3 تیم رقیب سنتی ایران بوده […]

trackback
نتیجه آخرین دیدار فوتسال ایران مقابل ژاپن در آسیا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آسیا مقابل ژاپن، آخرین نتیجه ای […]