کد خبر : 15505
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۱

میزان مصدومیت دروازه بان فولاد کریستوفر کنت

میزان مصدومیت دروازه بان فولاد کریستوفر کنت
کریستوفر کنت دروازه بان موفق فولاد خوزستان چه مصدومیتی داشته و کی می تواند به میادین در لیگ برتر ایران با فولاد برگردد؟؛

کریستوفر کنت دروازه بان موفق اتریشی فولاد خوزستان از چه ناحیه ای مصدوم شده و کی می تواند به مسابقات بازگردد؟ آخرین خبر در خصوص میزان مصدومیت کنت را بخوانیم.

دروازه بان فولاد خوزستان در مقابل استقلال تهران یک نیمه بازی تماشایی و بی نقصی از خود نشان داد اما به دلیل مصدومیت جای خود رادر ادامه به شهاب گردان داد.

از عوامل موفقیت فولاد خوزستان در لیگ برتر و همچنین کلین شیت های پیاپی آنها درخشش کنت بود. این مصدومیت موجب نگرانی فولادی ها شد چرا که تزلزل در خط دروازه آنها ممکن بود به قیمت از دست رفتن امتیاز در بازی های حساس و سرنوشت ساز شود.

خبر رسیده که این دروازه بان از ناحیه کشاله ران به مصدومیت دچار شده است اما این اتفاق جای نگرانی ندارد.

اکنون او در حال فیزیوتراپی زیر نظر کادر پزشکی تیمش است. وی مشکلی برای ادامه مسابقات حتی در بازی هفته پیش رو نخواهد داشت. بنابراین احتمال زیاد کنت را در دیدار با پیکان تهران وفولاد نیز ببینیم. البته باید کادر پزشکی و فنی نیز با این موضوع موافقت کنند.

کنت پیش تر از این در سپاهان اصفهان بازیمی کرد. درخشش او در لیگ برتر باعث شده تا فولاد در خط دفاعی مستحکم ظاهر شده و کمترین گل خورده را در بین تیمهای لیگ برتری تا هفته 8 لیگ برتر تجربه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بهبود زودتر آزمون از مصدومیت معجزه خواهد بود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] عنوان کرد: بهبود مصدومیت سردار آزمون اگر […]