کد خبر : 30212
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

ناراحتی بایرنی ها از درگیری سادیو مانه با لروی سانه/ او مشتری عربستانی ندارد

ناراحتی بایرنی ها از درگیری سادیو مانه با لروی سانه/ او مشتری عربستانی ندارد
در شرایطی که باشگاه بایرن مونیخ به نظر می رسد همچنان از درگیری و اتفاقات پیش امده در لیگ قهرمانان اروپا توسط سادیو مانه ناراحت است؛

در شرایطی که باشگاه بایرن مونیخ به نظر می رسد همچنان از درگیری و اتفاقات پیش امده در لیگ قهرمانان اروپا توسط سادیو مانه ناراحت است.

آنها امیدوار به فروش با قیمت مناسب سادیو مانه به تیم های عربستانی بودند. با این وجود مدیر برنامه های سادیو مانه در این باره تاکید کرد این بازیکن پیشنهادی از فوتبال عربستان ندارد.

در جریان رقابت لیگ قهرمانان بود که ستاره سنگالی بعد باخت به منچسترسیتی با لروی سانه درگیری فیزکی پیدا کرد. این اتفاق باعث شد تا سران بایرن از این بازیکن ناراحت شوند. تا آنها در نهایت تصمیم خود را برای فروش این بازیکن در تابستان نهایی کنند.

شایعات در خصوص داشتن پیشنهاد سادیو مانه از عربستان وجود داشت. باکاری سیسه مدیر برنامه های رسادیو مانه در این باره گفت سادیو مانه از الاهلی یا دیگر تیم های عربستان سعودی پیشنهاد نداشته و این موضوع واقعیت ندارد.

تا کنون پیشنهاد رسمی ارائه نشده و تماسی نیز در باره توافق و قرارداد داده نشده است. باید دید در مدت زمان تا پایان نقل و انتقالات سرانجام مانه به کدام تیم می رود و آیا در بایرن می ماند یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها