کد خبر : 13417
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

انصاری فرد با دستان پر به تیم ملی اضافه می شود

انصاری فرد با دستان پر به تیم ملی اضافه می شود

کریم انصاری فرد با سهیم شدن در پیروزی پرگل تیم قبرسی با دستان پر و روحیه به مراتب بالا به اردوی تیم ملی در اتریش اضافه می شود تا این موضوع نوید فیکس شدن و یا بازی دادن بیشتر به این مهاجم اردبیلی خوش تکنیک و چارچوب شناس را بدهد. در سومین دیدار کریم انصاری

کریم انصاری فرد با سهیم شدن در پیروزی پرگل تیم قبرسی با دستان پر و روحیه به مراتب بالا به اردوی تیم ملی در اتریش اضافه می شود تا این موضوع نوید فیکس شدن و یا بازی دادن بیشتر به این مهاجم اردبیلی خوش تکنیک و چارچوب شناس را بدهد.

در سومین دیدار کریم انصاری فرد در لیگ قبرس پای کریم به گلزنی باز شد تا در پیروزی اومانیا مقابل تیمی با نام «پارالیمنی» کریم گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

دیداری که با برد 4 بر 0 یاران کریم انصاری فرد به اتمام رسید. در این دیدار مهاجم خوش اخلاق ایرانی در دقیقه 56 گل سوم تیمش را زد و البته سه دقیقه بعد نیز تعویض شد. این حضور 60 دقیقه ای برای اومانیا با زدن یک گل توسط کریم همراه بود تا این مهاجم با تمرکز و روحیه به مراتب بالاتری راهی اردوی اتریش شود.

عکس لحظه یارگیری شدید و گرفتار شدن کریم انصاری فرد در میان مدافعان پرتعداد حریف و تلاش این مهاجم برای بازپس گیری توپ و موقعیت سازی را ببینید.

تلاش انصاری فرد در میان مدافعان پرتعداد قبرسی

انصاری فرد با دستان پر به تیم ملی اضافه می شود

کریم انصاری فرد در جام جهانی پیشین مقابل پرتغال از روی نقطه پنالتی برای تیم ملی کشورمان گلزنی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها