کد خبر : 4235
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

نتایج رسمی آزمون کارشناسی ارشد دقیقا کی اعلام می شود؟

نتایج رسمی آزمون کارشناسی ارشد دقیقا کی اعلام می شود؟

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دقیقا کی خواهد بود و چه زمانی داوطلبان کنکور آزمون ارشد می توانند نتیجه و رتبه آزمون خود را ببینند. به گزارش مارال نیوز، طبق هماهنگی و خبر رسمی اعلام شده نتیجه آزمون کارشناسی ارشد از فردا یعنی یکشنبه 29 خرداد ماه قابل رویت خواهد بود. گفتنی است دقایقی

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دقیقا کی خواهد بود و چه زمانی داوطلبان کنکور آزمون ارشد می توانند نتیجه و رتبه آزمون خود را ببینند.

به گزارش مارال نیوز، طبق هماهنگی و خبر رسمی اعلام شده نتیجه آزمون کارشناسی ارشد از فردا یعنی یکشنبه 29 خرداد ماه قابل رویت خواهد بود.

گفتنی است دقایقی پیش برای لحظاتی نتیجه کنکور مذکور در سایت سنجش قرار گرفت و عده ای از داوطلبان نیز توانستند نتایج را رویت کنند هر چند بلافاصله و بعد از چند دقیقه لینک نتایج حذف گردیده و خبر اعلام نتایج به فرصت دیگری موکول گردید.

قبلتر از این نیز اعلام گردیده بین که زمان اعلام نتیجه کنکور کارشناسی ارشد بین تاریخ های 28 تا سی خرداد ماه خواهد بود.

کنکور کارشناسی ارشد

تاریخ و روز و زمان نتیجه مشخص شدن کنکور کارشناسی ارشد

چرا نتایج کنکور برای لحظاتی در سایت نشان داده شد؟

نشان داده شدن و نمایش عمومی نتایج کنکور ارشد برای لحظاتی، سوال برانگیز بود. مخصوصا که بعد از اعلام نتایج چند دقیقه ای، نتیجه مذکور از سایت پاک شد و دیگر قابل دیدن نبود.

با اعلام مشاور رئیس سازمان سنجش در خصوص بارگزاری نتایج کنکور کارشناسی ارشد برای لحظاتی، اعلام کرد که در حال تست بارگزاری نتیجه کنکور کارشناسی ارشد بودیم و همکاران در آن لحظه متوجه این موضوع نبودند که سرور ارتباطی روشن هست بدین علت برای لحظاتی نتایج اعلام گردید اما بعد از سامانه پاک شد.

به گفته ایشان فردا و بعد از آماده گردیدن کامل کارها و فایل ها، نتیجه آزمون ارشد مشخص و اعلام خواهد گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها