کد خبر : 4514
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۴۷

پاسخنامه های کنکور چگونه تصحیح می شوند؟

پاسخنامه های کنکور چگونه تصحیح می شوند؟

آیا پاسخنامه های کنکور به صورت دستی تصحیح می شوند و روش اصلاح پاسخ نامه ها و نتایج آزمون کنکور تستی چهارگزینه ای چگونه است؟ به گزارش مارال نیوز، آزمون کنکور همیشه به عنوان مهمترین رویداد و آزمون علمی در کشور محسوب می شود. آزمون مهمی که تمامی تمرکز تحصیلی دانش آموزان از بدو ورود

آیا پاسخنامه های کنکور به صورت دستی تصحیح می شوند و روش اصلاح پاسخ نامه ها و نتایج آزمون کنکور تستی چهارگزینه ای چگونه است؟

به گزارش مارال نیوز، آزمون کنکور همیشه به عنوان مهمترین رویداد و آزمون علمی در کشور محسوب می شود.

آزمون مهمی که تمامی تمرکز تحصیلی دانش آموزان از بدو ورود به کلاسهای درسی، موفقیت در آن است تا سرنوشت علمی و تحصیلی خود را در فرصت آزمون کنکور رقم بزند.

پاسخنامه های کنکور با اسکنرهای فوق پیشرفته تصحیح شده و در این اصلاح علاوه بر دقت در جلوگیری از کوچکترین اشتباه در اصلاح، اعلام نتایج سریع داوطلبان نیز در اولویت قرار می گیرد.

رئیس سازمان سنجش به نقل از ایرنا اعلام کرده بود که اسکنر فوق پیشرفته برای اسکن پاسخنامه های کنکور امسال نصب می شود تا با وجود افزایش داوطلبان در مقایسه با سال 1400، در زمان و فرصت سریعتری نیز نتایج کنکور مشخص و به اطلاع داوطلبان برسد.

نحوه اریابی و پاسخ نامه کنکور

پاسخنامه های کنکور چگونه تصحیح می شوند؟

مسن ترین داوطلبان کنکور چند سال داشتند؟

در خصوص سن و سال داوطلبان کنکور 1401 نیز اعلام شده که در سال جاری و در آزمون کنکور دو نفر از داوطلبان دارای 81 سال سن بوده تا مسن ترین افراد شرکت کننده را شامل شوند.

یکی از داوطلبان نیز با 78 سال و دو نفر دیگر از شرکت کنندگان کنکور امسال نیز 75 سال سن داشتند.

در خصوص کم سن و سال ترین فرد شرکت کننده در کنکور امسال نیز چهار نفر از داوطلبان دارای 13 سال سن بودند تا یک تفاوت سنی جالب حدود 65 ساله بین پیرترین و جوان ترین داوطلب کنکور امسال شکل بگیرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کنکور از سال آینده چه تغییرات مهم و تاثیرگذار متفاوتی خواهد داشت | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کنکور به عنوان بزرگترین و مهمترین رویداد علمی کشور شناخته شده و تمامی دانش آموزان از همان مقاطع ابتدایی برنامه ریزی خود را برای موفقیت در این بخش می گذارند. […]

trackback
چه کارهایی در لحظه آخر کنکور دادن باید انجام داد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کنکور و پر کردن پاسخنامه های کنک… بالا […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در زمان آزمون کنکور منتشر کرده […]