کد خبر : 3058
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

نتیجه جشنواره کن 2022 برای فیلم ایرانی «برادران لیلا»

نتیجه جشنواره کن 2022 برای فیلم ایرانی «برادران لیلا»

نتیجه حضور فیلم های ایرانی در جشنواره کن چه شد؟ آیا فیلم «برادران لیلا» در جشنواره کن موفق به دریافت جایزه و مقام شد یا نظر مثبت داوران را جلب نکرد. به گزارش مارال نیوز، نتیجه جشنواره کن برای فیلم ایرانی «برادران لیلا» به عنوان تنها فیلم ایرانی راه یافته به مرحله نهایی رقابتی جشنواره

نتیجه حضور فیلم های ایرانی در جشنواره کن چه شد؟ آیا فیلم «برادران لیلا» در جشنواره کن موفق به دریافت جایزه و مقام شد یا نظر مثبت داوران را جلب نکرد.

به گزارش مارال نیوز، نتیجه جشنواره کن برای فیلم ایرانی «برادران لیلا» به عنوان تنها فیلم ایرانی راه یافته به مرحله نهایی رقابتی جشنواره برای عوامل و بازیگران این سریال و هموطنانمان توسط هیئت داوران فدراسیون منتقدان «فیپرشی» خوش بود.

ترانه علیدوستی در برادران لیلا

عکس ترانه علیدوستی در فیلم برادران لیلا

فیلم ساخته شده سعید روستایی با نام برادران لیلا توانست در نهایت با نظر هیئت داوران جایزه بهترین فیلم را در بخش رقابتی اصلی بخش منتقدان کسب کند.

این جایزه که با عنوان «قیپرشی» از آن یاد می شود، از جمله جوایز ارزشمند جشنواره جنبی کن محسوب شده و این موضوع افتخار مهمی برای سازندگان این سریال زیبا و بازیگران و عوامل و تولید کنندگان برادران لیلا می تواند باشد. البته در بخش اصلی جشنواره کن، این فیلم نتوانست هیچ جایزه ای کسب نماید.

نتیجه و جایزه بزرگی که برادران لیلا و ترانه علیدوستی و سایر بازیگران و عوامل آن از هیئت داوران فدراسیون منتقدان «فیپرشی» کسب کردند، بسیار ارزشمند است.

نتیجه برادران لیلا در جشنواره کن

برادران لیلا در کن چه نتیجه ای کسب کرد

سعید روستایی از کارگردانان جوانی بوده که تنها 33 سال سن دارد.

سازنده فیلم «برادران لیلا» یعنی سعید روستایی با ذوق و قریحه و توانایی بالای خود، به نظر بتواند همچنان چنین فیلمهای تاثیرگذار و مهمی را تولید کند به گونه ای که در جشنواره های مهم نیز بتواند نتیجه خوبی کسب کرده و برای کشورمان افتخارآمیز باشد.

استقبال عکاسان، حاضران در جشنواره و کسانی که به همراه عوامل فیلم برادران لیلا، آن را در شهر کن فرانسه تماشا کردند نیز دیدنی بود.

پیمان معادی و نوید محمدزاده در فیلم برادران لیلا

درخشش بازیگران فیلم برادران لیلا در جشنواره کن

خلاصه فیلم برادران لیلا

برادران لیلا داستان خاناوده ای را روایت می کند که روزگاری برای خود برو و بیایی داشتند اما روزگار شرایط را تغییر داده و آنها را در وضعیت از هم گسستن قرار می دهد.

لیلا به عنوان عضوی از این خانواده، حالا بار این خانواده را در حضور مردان زیادی که دورش جمع شدند به دوش می کشد.

لیلا که نقش اصلی این فیلم بوده و ترانه علیدوستی نقش آن را ایفا می کند، حالا از تکیه کردن بیشتر به مردان اطراف خود خسته شده و برای تغییر دادن وضعیت خانواده خودش می خواهد دست به کار شود.

تلاش های لیلا برای بهبود اوضاع داستان و خط سیر فیلم برادران لیلا را تشکیل می دهد.

مطالب مرتبط: عکسهای حضور پیمان معادی و همسر و دخترش روی فرش قرمز جشنواره کن،عکس العمل بازیگران فیلم برادران لیلا در خصوص حادثه متروپل آبادان،  شوخی های سعید پورصمیمی با عکاسان جشنواره کن و همچنین عکسهای بیشتر از بازیگران ایرانی در جشنواره کن را می توانید در بخش فرهنگ و سینما مارال نیوز بخوانید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها