کد خبر : 30649
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

نزدیکترین گزینه برای خرید در خط هجومی میلان عوض شد

نزدیکترین گزینه برای خرید در خط هجومی میلان عوض شد
در شرایطی که مهدی طارمی بالاترین شانس برای پیوستن به میلان داشت. در نهایت این اتفاق با خرید یک بازیکن دیگر تعبیر نشد؛

در شرایطی که مهدی طارمی بالاترین شانس برای پیوستن به میلان داشت. در نهایت این اتفاق با خرید یک بازیکن دیگر تعبیر نشد. آث میلان که می توانست با طارمی بر روند هجومی خود بیافزاید. ولی سرنوشت جور دیگری رقم خورد.

در حالی که بسیاری از رسانه ها نیزاز محتمل بودن تحقق قرارداد مهدی طارمی با میلان خبر می دادند. در نهایت ساموئل چوکووئزه به عنوان مهاجم جدید میلانی ها با این تیم به توافق رسید. توافقی که طارمی را از میلان دور کرد.

با پیوستن ساموئل چوکووئزه به میلان در نهایت آخرین سهمیه این باشگاه که خارج از اتحادیه اروپا بود سوخت. بنابراین رویای ملحق شدن طارمی به این تیم ایتالیایی در نهایت تعبیر نشد.

میلان با باشگاه ویارئال در نهایت به توافق نزدیک شدند . در نهایت توانستند نظر مثبت را بگیرند.

ویارئال و تحقق توافق با میلان بر سر انتقال بزرگ

ویارئال که نمی خواست ستاره خود را در فصل آتی به صورت رایگان از دست بدهد. بنابراین در این فصل با دریافت 30 میلیون به توافق با میلان رسید.

با این توافق انجام یافته در نهایت ساموئل چوکووئزه به میلان خواهد پیوست. با این شرایط  امکان پوشیدن لباس میلان برای طارمی حداقل در فصل پیش رو وجود نخواهد داشت.

امسال آخرین فصل قرارداد طارمی با پورتو است. چه بسا در صورت عدم پیشنهاد  جدی و خوب از دیگر تیم ها طارمی در پورتو باقی بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها