کد خبر : 327
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹

زمان شروع تمرینات پرسپولیس بعد حذف از جام حذفی اعلام شد

زمان شروع تمرینات پرسپولیس بعد حذف از جام حذفی اعلام شد

بعد از حذف از مسابقات جام جذفی فوتبال کشور، زمان تمرینات پرسپولیس اعلام شد تا قرمزهای پایتخت خود را آماده شروع تمرینات برای موفقیت در ادامه فصل کنند. پرسپولیس بعد از حذف ناباورانه از جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در حالی که تنها به سه برد برای قهرمانی و کسب جام این مسابقات نیاز

بعد از حذف از مسابقات جام جذفی فوتبال کشور، زمان تمرینات پرسپولیس اعلام شد تا قرمزهای پایتخت خود را آماده شروع تمرینات برای موفقیت در ادامه فصل کنند.

پرسپولیس بعد از حذف ناباورانه از جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در حالی که تنها به سه برد برای قهرمانی و کسب جام این مسابقات نیاز داشت، با اعلام کادر فنی تمرینات خود را بالاخره آغاز خواهد کرد.

به تمامی بازیکنان این تیم اعلام گردیده تا از روز شنبه یعنی فردا ساعت 17 در ورزشگاه کاظمی تهران برای انجام تمرینات حضور داشته باشند.

دور جدید تمرینات باشگاه پرسپولیس با قدرت تمام و اتحاد و همدلی مضاعف آغاز خواهد شد تا پرسپولیس بتواند به دور از نتایجی که رقبای دیگر کسب کنند، به دنبال انجام بازیهای درخشان و زیبا همراه با کسب نتیجه باشد تا شاید در آخر فصل با وجود اختلاف امتیاز با استقلال و در صورت لغزش این تیم، بتواند برای بار ششم متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را در فصل 1400/1401 کسب کند.

پرسپولیس تهران که در سالیان اخیر توانسته بود به دوران اوج خود برگشته و همان بازیها و نتایجی که هواداران به دنبالش بودند را کسب کند، سرانجام امسال کمی از آن شخصیت قهرمانی خود دور شد اما مطمئنا این تیم می تواند باز دوران طلایی گذشته خود را کسب کند.

راهیابی به دو فینال لیگ آسیا و کسب پنج عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر از افتخارات پرسپولیس در فصول اخیر بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها