کد خبر : 31123
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

نظر آندره اونانا در باره صحنه مشکوک پنالتی مقابل ولورهمپتون

نظر آندره اونانا در باره صحنه مشکوک پنالتی مقابل ولورهمپتون
دیدگاه دروازه بان جدید یونایتد آندره اونانا در باره صحنه مشکوک پنالتی که در بازی اول آنها در لیگ مقابل ولورهمپتون رخ داد. موضوعی که با اعتراض سرمربی تیم بازنده یعنی ولورهمپتون همراه شد؛

دیدگاه دروازه بان جدید یونایتد آندره اونانا در باره صحنه مشکوک پنالتی که در بازی اول آنها در لیگ مقابل ولورهمپتون رخ داد. موضوعی که با اعتراض سرمربی تیم بازنده یعنی ولورهمپتون همراه شد.

دیدار دو تیم منچستریونایتد و ولورهمپتون در هفته اول لیگ برتر انگلیس با برد یک بر صفر شیاطین سرخ همراه شد. بازی که یک صحنه خاص داشت که با اعتراض سرسختانه سرمربی ولورهمپتون نیز همراه بود.

سرمربی ولورهمپتون گری اونیل در این باره گفت آندره اونانا سنگربان یونایتد هنگام ضربه سر زدن بازیکن تیمش، تلاشش را کرد که سر مهاجمش را از سر جدا کند ولی پنالتی اعلام نشد. بایستی رئیس داوران لیگ جزیره درپی اشتباه در تصمیم گیری معذرت خواهی کند.

منچستریونایتد ولورهمپتون

لحظه خاص مشکوک به پنالتی و پرش اونانا مقابل ولورهمپتون

آندره اونانا اما نظر دیگری دارد. دروازه بان منچستریونایتد در این باره گفت این صحنه تنها لحظه برخورد دو مرد بزرگ بوده و اتفاق متفاوتی که منجر به خطا شود نبود.

آندره اونانا همچنین گفت برایشان مهم کسب پیروزی و سه امتیاز بود و از این اتفاق شادمان هستند.

اطمینان از پنالتی اعلام نشدن صحنه خاص بازی مقابل ولورهمپتون

وی همچنین تصریح کرد اطمینان داشت که در صحنه برخورد مذکور روی هوا پنالتی اعلام نخواهد شد. آندره اونانا اضافه کرد بازی برای یونایتد کاری ساده نبوده و بایستی خودش را با شرایط مطابقت دهد. چرا که تیمی که در آن حاضر است باشگاهی بسیار بزرگ است و از بابت حضور در این تیم خوشحال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ولورهمپتون قدرشناس اندک موقعیتها مقابل مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان و جزیره | مارال نیوز
7 ماه قبل

[…] تیم فوتبال ولورهمپتون توانست 2 بر 1 از سد […]