کد خبر : 30741
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

لوئیز فرناندز پیش بینی خود از آینده و تیم بعدی امباپه را فاش ساخت

لوئیز فرناندز پیش بینی خود از آینده و تیم بعدی امباپه را فاش ساخت
سرمربی سابق پاری سن ژرمن لوئیز فرناندز آینده و تیم بعدی کیلیان امباپه در فصل جاری را پیش بینی کرد. امباپه در رئال مادرید خواهد بود یا با پاریس ادامه می دهد؛

سرمربی سابق پاری سن ژرمن لوئیز فرناندز آینده و تیم بعدی کیلیان امباپه در فصل جاری را پیش بینی کرد. امباپه در رئال مادرید خواهد بود یا با پاریس ادامه می دهد؟

او گفت با توجه به اتفاقات پیش آمده برای امباپه مبنی بر حذف او از اردوی بازی های آسیایی اخیر به نظر می رسد که به زودی امباپه از پاری سن ژرمن جدا شود. همچنین او به رئال مادرید خواهد رفت.

فرناندز ادامه داد چنانچه امباپه در پی اس جی بماند باشگاه فرانسوی توان تبعید و یا در سکو نشاندن او را نخواهد داشت. این اتفاق تاثیر به شدت منفی روی بازیکن ها و هواداران خواهد گذاشت و بهترین اتفاق فروش امباپه است.

این سرمربی باتجربه ادامه داد بهترین کار به نظر با توجه به شرایط پیش آمده فروش کیلیان امباپه باشد. با این وجود شنیده شده که خود امباپه نیزاز شرایط موجود ناراحت است و تصمیماتی که اخیرا از سوی باشگاه مبنی بر خط زدن وی از اردوی پیش فصل وجود دارد بر روی وی تاثیرات منفی گذاشته است. باشگاه پاری سن ژرمن تمایل دارد امسال نشان بدهد که رئیس چه کسی می باشد. باشگاه بر روی وی فشار آورده که تمدید قرارداد را انجام داده یا این که این تابستان از باشگاه جدا شود. با این وجود جدایی وی به زودی پیش بینی می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها