کد خبر : 15614
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

نظر بهترین بازیکن جام فوتسال آسیا در خصوص شکست ایران

نظر بهترین بازیکن جام فوتسال آسیا در خصوص شکست ایران
نظر مسلم اولاد قباد که توانست عنوان بهترین بازیکن جام ملتهای فوتسال آسیا را کسب کند در خصوص شکست ایران بخوانیم.؛

درباره شکست ایران از ژاپن در دیدار نهایی جام ملتهای فوتسال آسیا، بهترین بازیکن جام ملتهای آسیا نقطه نظر جالبی دارد. نظر مسلم اولاد قباد را بشنویم.

مسلم اولاد قباد به عنوان تکنیکی ترین بازیکن جام که در لیگ اسپانیا نیز فوتبال بازی می کند در گفتگویی که با خبرنگار ورزش 3 داشته نظراتش را اعلام کرده است. به گفته او این جام فوق العاده ای بود و هم تیمی های وی نیزخیلی خوب کار کردند. همچنین عملکرد تیمی در مراحل حذفی بهتر نیز بود.

به گفته او بازی به بازی تیمشان نیز بهتر کار می کرد و او به نسل جوانی که در ترکیب حضور داشتند امیدوار است. تیمی که با تغییر نسل مواجه شده است. در فینال نیز به خاطر یک اتفاق شکست خوردیم.

به گفته اولادقباد: حتی خود ژاپنی ها نیز تصور نمی کردند که بتوانند ایران را شکست بدهند. تیم ملی فوتسال ایران نه اسیر تاکتیک آنها نشد و نه آنها آنالیز خوبی داشتند، چنانچه بازی را ببینید متوجه می شوید که تیم ما فوق العاده بود و آنها فقط دفاع می کردند.

نظر بهترین بازیکن جام فوتسال آسیا در خصوص شکست ایران

عکسی از دیدار فوتسال ایران با ژاپن در فینال آسیا

تیم ملی ما در آن بازی موقعیت های فراوانی را به خاطر بی دقتی از دست داد. گل های خورده شده نیز روی اشتباه لحظه ای بود. به نظر من اگر 10 بار نیز با آنها بازی کنیم بازی حتی مساوی هم نخواهد شد و همه را خواهیم برد چون از آنها سرتر و بالاتر هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نقش 3 گله فوتسالیست های ایرانی در لالیگا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] هفته 4 رقابتهای فوتسال لالیگا دو ستاره […]