کد خبر : 18848
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

سرنوشت مشابه استرالیا و ایران در جام جهانی قطر

سرنوشت مشابه استرالیا و ایران در جام جهانی قطر
با نتایج رقم خورده سرنوشت مشابه استرالیا و ایران در جام جهانی قطر وجود دارد چرا که هر دو تیم بعد از شکستی سنگین به یک پیروزی دلچسب رسیدند.؛

اتفاق و سرنوشت مشابهی که برای تیم ملی استرالیا مانند ایران رقم زده شد. اتفاقی که منجر به امتیاز گرفتن آنها در دومین بازی بعد از یک شکست سنگین در اولین بازی به دست آمد.

تیم ملی ایران و استرالیا در اولین بازی خود در جام جهانی شکست سنگینی خوردند. ایرانی ها 6 بر 2 به انگلیس باختند و استرالیا نیز در دیداری نا امید کننده 4 بر 1 به فرانسه نتیجه را واگذار کرد.

بعد از این شکستهای نا امید کننده تیم ملی ایران دیروز توانست 2 بر 0 ولز را شکست دهد. بردی که ایرانی ها را امیدوار به ادامه مسابقات کرد. همچنین تیم ملی استرالیا نیز سه امتیاز مسابقه را مقابل تونس توانست به دست بیاورد. آنها با یک گل تونس را شکست دادند تا به مانند ایران امیدوار به صعود از گروه خود شوند.

آرنولد سرمربی استرالیایی ها نیز با حرف های انگیزشی خود همواره در تلاش برای احیای تیمش داشت. آنها در این دوره از مسابقات نیز امیدهای زیادی برای صعودشان از جام جهانی دارند.

حرفهای انگیزشی سرمربی اسرتالیا بعد باخت فرانسه

سرنوشت مشابه استرالیا در جام جهانی

بازگشت زیبایی که از دل یک نا امیدی بزرگ آنها را به جام جهانی امیدوار کرد. حالا هر دو تیم ایران و استرالیا البته در دو گروه مختلف امیدهای زیادی به صعود دارند.

عکس تیمی استرالیایی ها و بازگشت به جام جهانی

سرنوشت مشابه استرالیا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها