کد خبر : 13871
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

نظر رسانه ها در خصوص پیروزی ایران بر اروگوئه

نظر رسانه ها در خصوص پیروزی ایران بر اروگوئه
دیدگاه و نظر رسانه های مختلف جهانی در خصوص بازی ایران با اروگوئه و برتری غیرقابل پیش بینی ها را بخوانیم.؛

رسانه های مختلف در خصوص بازی ایران با اروگوئه چه گفتند؟ بازتاب رسانه ها و نظر سایتهای تحلیلی اروپایی خارجی در باره بازی ایران با اروگوئه را در این مطلب بخوانیم.

تیم ملی فوتبال ایران با ارائه یک بازی هوشمندانه، تغییر روشبازی چندین باره و همچنین بستن روزنه های نفوذ و حملات اروگوئه توانست یک بازی روان و زیبا را از خود به نمایش گذاشته و اروگوئه را مقهور قدرت و هوش و دوندگی خود کند تا در نهایت با یک گل نیز به برتری برسد.

چنین عملکرد تحسین برانگیزی مقابل بازیکنانی با قدرت هجومی بسیار بالا که در سطح اول فوتبالاروپا نیز شمار بسیاری از آنها بازی می کنند، بازتاب جهانی مثبتی داشت.

رسانه های مختلف آمریکایی نیز از چنین بازی خوب ایران لرزه بر اندامشان وارد شده و اقرار کردند که مقابل ایران اصلا کار آسانی برای صعود نخواهند داشت.

قابی از حاج صفی بازی ساز ایران و کی روش

نظر رسانه ها در خصوص بازی ایران اروگوئه

سایت معتبر اوپتا آنالیز در خصوص بازی ایران به قدرت بالای ایرانی ها در فوتبال اشاره کرد.

این سایت اعلام کرد ایران مقابل اروگوئه از نظر آماری برتری خاصی نداشت اما با درخشش مثلث هجومی قدوس، انصاری فرد و طارمی برای یکبار توانست دروازه اروگوئه را باز کرده و لرزه بر پیکر ولزی ها و آمریکایی ها که حریفان اصلی در جام جهانی برای صعود از گروه هستند، بیاندازند.

این سایت تحلیلی ادامه داده که ایران در مقابل اروگوئه تسلط بر بازی نداشت اما نباید فراموش کنیم که این بازی نشاندهنده کار سخت داشتن آمریکا و ولز برای صعود به عنوان تیم دوم از گروه خود به مرحله حذفی است.

سایت تحلیل اوپتا اعلام کرده که اروگوئه ای ها آمار موقعیت گلزنی 1.6 را داشتند اما ایران 0.56 را داشت ولی ایرانیها بلد بودند تا از موقعیتهای خود به شکل بهتری استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اروگوئه خشمگین از باخت مقابل کانادا جبران کرد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تیم ملی فوتبال اروگوئه که احتمالا از […]