کد خبر : 31708
تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

نتایج پرفراز و نشیب ناپولی و رم در بازی های گذشته پیش از دیدار مستقیم

نتایج پرفراز و نشیب ناپولی و رم در بازی های گذشته پیش از دیدار مستقیم
تیم فوتبال آ اس رم در پنج بازی گذشته خود دو برد، دو تساوی و یک شکست داشته اند. آمار از نتایج چندان خوب ناپولی نیز خبر می دهد.؛

پیش از دیدار دو تیم آ اس رم و ناپولی نیم نگاهی به نتایج گذشته و عملکرد دو تیم می اندازیم. عملکردی که خبر از فراز و نشیب این دو تیم در کسب نتایج می دهد.

رمی ها در پنج بازی گذشته خود دو برد، دو تساوی و یک شکست داشته اند. در مقابل نیز ناپولی از پنج بازی اخیر خود دو پیروزی و سه شکست را تجربه کرده است تا نتایج ضعیف تری نسبت به رمی ها داشته باشد.

با این وجود ناپولی که فصل پیش قهرمانی در سری آ را تجربه کرده این فصل نیز در ردیف مدعی قهرمانی به آن توجه می شد ولی مثل این که امسال از فصل پیش و عملکرد خوب گذشته فاصله یافته است.

آمار 5 بازی گذشته ناپولی پیش از دیدار با آ اس رم

ناپولی با 4 گل در جام حذفی ایتالیا به فروزینونه باخت. آنها با یک گل به یوونتوس و سه گل به اینتر باخته بودند و در مقابل در پنج بازی اخیر خود دو بر یک کالیاری را شکست داده و دو بر صفر نیز براا را شکست دادند.

نگاهی به نتایج اخیر آ اس رم با مورینیو پیش از بازی هفته

در سویی دیگر  بولونیا تیمی بوده که در آخرین بازی آ اس رم توانسته ترمز شاگردان مورینیو را کشیده و با دو گل بر آنها غلبه کند. همچنین فیورنتینا و سروت نیز توانستند تساوی از آ اس رم بگیرند.

در مقابل رمی ها مقابل ساسولا با نتیجه دو بر یک پیروز شده و سه بر صفر نیز شریف تیراسپول را در لیگ اروپا مغلوب کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها