کد خبر : 20715
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

نظر ساپینتو در خصوص داوری بازی پرسپولیس

نظر ساپینتو در خصوص داوری بازی پرسپولیس
سرمربی استقلال تهران ساپینتو دیدگاه خود در خصوص قضاوت زاهدی فر و دربی را اعلام کرد.؛

سرمربی استقلال تهران چه نظری در خصوص داوری دربی داشت. دیدگاه ساپینتو درخصوص قضاوت زاهدی فر در دربی مقابل پرسپولیس. دیدگاه مهم ساپینتو در باره داوری پرسپولیس را بخوانیم.

ریکاردو ساپینتو بعد اتمام بازی تیمش مقابل پرسپولیس در باره داوری اعلام کرد تیم داوری خوب قضاوت کرد. خیلی جدی نیزسوت ها را به صدا در می آورد. این قضاوت گاهی به سود ما و گاهی نیز قرمزها بود. احتمال می دهم ضربه کاشته ای که به گل آنها تبدیل شد خطا نبود ولی در مجموع قضاوت خوبی را شاهد بودیم.

همچنین ساپینتو اعلام کرد دربی بازی سختی بوده چرا که هر دو تیم پرفشار دیدار می کنند. بایستی در چنین مسابقه ای جنگنده بود و از فرصت ها استفاده نمود.

ساپینتو

ساپینتو در سرمای هوا هنگام صحبت با بازیکنان

به گفته سرمربی استقلال در بازی های دشوار این جزئیات هستند که سرنوشت را مشخص می کنند. پرسپولیس نیز قوی بوده و به ما اجازه کار کردن را نمی داد. فاصله ای برای پیروزی نداشتیم اما یک کرنر همه اتفاقات را بر هم ریخت.

به اعتقاد ساپینتو پرسپولیس در نیمه دوم شانس گلزنی نداشت. آنها یک سانتر داشتند و فرصت چندانی برای گلزنی برایشان رقم نخورد. بازی نیز نزدیک به هم و برابر بود. پرسپولسیس روی دو ضربه کاشته توانستند موقعیت سازی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اشتباه داوری بزرگ در بازی های لالیگا و دربی مهم مادرید | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] داوری حتی در بازی های […]