کد خبر : 6691
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

احساساتی شدن لواندوفسکی پیش از پیوستن به بارسلونا

احساساتی شدن لواندوفسکی پیش از پیوستن به بارسلونا

لواندوفسکی مهاجم تمام کننده لهستانی پیش از پیوستن به بارسلونا و در آخرین تمرین بایرن مونیخ احساساتی شده و روز صمیمی و جالبی را در کنار هم تیمی های سابق خود گذارند. به گزارش مارال نیوز، روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی مونیخی ها سرانجام تصمیم خود برای پیوستن به بارسلونا را نهایی کرد و آخرین روز

لواندوفسکی مهاجم تمام کننده لهستانی پیش از پیوستن به بارسلونا و در آخرین تمرین بایرن مونیخ احساساتی شده و روز صمیمی و جالبی را در کنار هم تیمی های سابق خود گذارند.

به گزارش مارال نیوز، روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی مونیخی ها سرانجام تصمیم خود برای پیوستن به بارسلونا را نهایی کرد و آخرین روز تمرینی خود را نیز با بایرن مونیخ سپری کرد.

باشگاه بایرن مونیخ شدیدا خواهان تداوم همکاری با این مهاجم 34 ساله بود ولی اصرار لواندوفسکی برای جدایی از بایرن و تجربه باشگاه و تیمی جدید با نام بارسلونا سران باشگاه را راضی کرد تا به جدایی او رضایت دهند.

حالا با قرارداد از پیش تعیین شده لواندوفسکی به بارسلونا پیوست.

لواندوفسکی در آخرین تمرین خود با بایرن مونیخ عمیقا احساساتی شده و با تمامبازیکنان و هم تیمی های سابقش خداحافظی مفصلی کرده و همه آنها را در آغوش گرفت.

لواندوفسکی احساساتی شد

اگر از علاقه مندان به  روبرت لواندوفسکی هستید شاید خواندن و دیدن اطلاعات بیشتر در خصوص این ستاره لهستانی برای شما جذاب باشد. عکس خانوادگی روبرت لواندوفسکی و بیوگرافی او را نیز بخوانید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پیانیچ باشگاه بارسلونا را ترک کرده و با […]