کد خبر : 7371
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

نظر گربیچ سرمربی لهستان در خصوص والیبال ایران

نظر گربیچ سرمربی لهستان در خصوص والیبال ایران

نیکولا گربیچ در خصوص والیبال تیم ملی ایران چه نظری دارد؟ دیدگاه سرمربی لهستان گربیچ در خصوص ایران و والیبالی که تیم ملی کشورمان در مسابقات انجام می دهد را در مارال نیوز بخوانیم. سرمربی تیم ملی والیبال لهستان اقای نیکولا گربیچ در خصوص والیبال ایران می گوید که این تیم خیلی خیلی خوب بوده

نیکولا گربیچ در خصوص والیبال تیم ملی ایران چه نظری دارد؟ دیدگاه سرمربی لهستان گربیچ در خصوص ایران و والیبالی که تیم ملی کشورمان در مسابقات انجام می دهد را در مارال نیوز بخوانیم.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان اقای نیکولا گربیچ در خصوص والیبال ایران می گوید که این تیم خیلی خیلی خوب بوده و عملکرد برحی از والیبالیستهای ایرانی در حد جهانی می باشد.

وی با بیان اینکه والیبالیست های ایرانی خیلی خوب والیبال را در زمین بازی می کنند؛ به تعویض نسل والیبال ایران نیز اشاره کرد.

نیکولا گربیچ والیبال سرمربی

نیکولا گربیچ

تعویض به موقع و مناسب نسل والیبال در ایران

نیکولا گربیچ می گوید بعد از اتمام نسل گذشته والیبال ایران همگان منتظر بودند تا ببینند تیم ملی والیبال با تغییر زیاد مذکور چگونه روبرو می شوند اما آنها خوب با تغییر نسل بازیکنان والیبال کنار آمده و اگر بهتر از نسل گذشته والیبال نباشند؛ حداقل در سطح گذشته بازی می کنند.

نظر گربیچ سرمربی لهستان در خصوص والیبال ایران

نظر سرمربی ایران در خصوص بازی با لهستان

عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز پیش از مسابقه حساس ایران مقابل لهستان در مرحله تعیین کننده 4 تیم نهایی لیگ ملتهای والیبال؛ می گوید با توجه به پیروزی که چند هفته پیش در لهستان مقابل این تیم داشتیم؛ برتری ذهنی و روحی نسبت به حریف خود داریم تا با خیالی راحت تر مقابل حریف قرار بگیریم البته این موضوع دلیل نمی شود که تمرکز خود را به هم بزنیم و برای بازی با حریف برنامه داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نهایی مقابل لهستان قدرتمندی قرار […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تا شاگردان گربیچ به عنوان […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بعد از عبور از سد لهستان که پیشتر ایران […]