کد خبر : 29162
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۶

جبران شکست شاگردان گربیچ مقابل والیبال ژاپن

جبران شکست شاگردان گربیچ مقابل والیبال ژاپن
تیم ملی والیبال لهستان در دیدار دوستانه خود مقابل بلند قامتان ژاپن شکست خود را در دومین تقابل به نوعی جبران کرد. آنها با بازی خوب خود مخصوصا از دست دوم به بعد نشان دادند که بار دیگر می توانند تبدیل به قدرت اول والیبال شوند؛

تیم ملی والیبال لهستان در دیدار دوستانه خود مقابل بلند قامتان ژاپن شکست خود را در دومین تقابل به نوعی جبران کرد. آنها با بازی خوب خود مخصوصا از دست دوم به بعد نشان دادند که بار دیگر می توانند تبدیل به قدرت اول والیبال شوند.

شاگردان گربیچ توانستند ژاپن را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهند. تا باخت خود در اولین دیدار دوستانه مقابل این تیم را به نوعی جبران کنند.

لهستانی ها در این بازی در دست اول 25 به 22 بازی را واگذار کردند البته در دست های دوم تا چهارم با اختلاف به برتری رسیدند.

بازی متفاوت از دست دوم تا چهارم والیبال لهستان

دو برد 25 بر 16 و یک برد 25 بر 19 حاصل تلاش شاگردان گربیچ با تیم ملی والیبال لهستان مقابل ژاپن در دستهای دوم تا چهارم بود.

ژاپنی ها در اولین بازی خود در دیدار دوستانه روز قبل 3 بر 2 لهستان را شکست داده بودند. آنها در این تقابل فراتر از انتظار بودند هر چند در دیدار دوم لهستان بهتر ظاهر شد.

مطمئنا دیدار لهستان و ژاپن در اولین هفته لیگ ملت های والیبال می تواند زیبایی های خاصی داشته باشد. هر دو تیم بایستی مقابل ایران در لیگ ملت ها قرار بگیرند.

مطمئنا کادر فنی تیم ملی با دقت عملکرد این دو تیم را زیر ذره بین نقد فنی خود قرار داده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها