کد خبر : 18893
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

نیمار در جام جهانی چند بازی مصدوم است؟

نیمار در جام جهانی چند بازی مصدوم است؟
نیمار در جام جهانی چند بازی مصدوم است و چرا نباید برزیل به یک بازیکن وابسته باشد؟؛

نیمار در دیدار گذشته تیم ملی برزیل دچار مصدومیت شد. مصدومیتی که از ناحیه مچ پا بوده و باعث ناراختی و همچنین اشک های نیمار خوش تکنیک هنگام خروج از بازی بود.

داشتن مصدومیت های طولانی مدت برای نیمار باعث شده تا وی ترس تکرار آن را در این دوره از جام جهانی داشته باشد. نیمار از مدتها پیش از شروع جام جهانی لحظه شمار آغاز آن بوده و برایش درخشش در این جام و کسب عنوان قهرمانی بسیار حائز اهمیت است. با این وجود از دست دادن جام برای وی می تواند گران تمام شود چرا که بر هیچ کسی اهمیت جام جهانی پوشیده نیست.

نیماری که در اولین بازی خود در جام جهانی و در مرحله گروهی در دقیقه 80 مقابل صربستان دچار  مصدومیت از ناحیه مچ پا شده بود سریع از بازی خارج شد.

کادر پزشکی و فنی اعلام کرده اند که نیمار قطعا بازی دوم برزیل در جام جهانی یعنی سوئیس را از دست خواهد داد. همچنین بازگشت نیمار به دیدار سوم تیم ملی برزیل در مرحله گروهی مقابل کامرون نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

با این وجود نباید برزیل به تک ستاره ها وابسته باشد. چرا که برزیل پر از ستاره های خاص و تکرار نشدنی است. این صحبتها را کافو مدافع و ستاره سابق برزیل نیز تاکید کرده است.

نیمار در جام جهانی چند بازی مصدوم است

کافو در مصاحبه ای که داشته اعلام کرده ایمان دارد نیمار سریعا به میادین بازخواهد گشت و مهیای بازی برای تیم ملی برزیل خواهد شد. با این وجود نباید برای قهرمانی در جام کنونی وابسته به نیمار بود. تیم ملی برزیل بازیکنان بزرگی دارد که می توانند نبود نیمار را جبران نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
شباهت بیش از اندازه به نیمار باعث فریب ماموران امنیتی شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] العاده زیادی به نیمار ستاره برزیلی […]