کد خبر : 31505
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۰۲

آخرین وضعیت مصدومیت نیمار بعد بازی برزیل اروگوئه

آخرین وضعیت مصدومیت نیمار بعد بازی برزیل اروگوئه
در دیدار انتخابی جام جهانی 2026 تیم ملی برزیل با مصدومیت نیمار در تقابل با اروگوئه شد. آخرین خبر از میزان مصدومیت و همچنین این که نیمار در بازی تیم ملی برزیل دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده یا نه را بخوانید؛

در دیدار انتخابی جام جهانی 2026 تیم ملی برزیل با مصدومیت نیمار در تقابل با اروگوئه شد. آخرین خبر از میزان مصدومیت و همچنین این که نیمار در بازی تیم ملی برزیل دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده یا نه را بخوانید.

مصدومیتی که هم طرفداران فوتبال برزیل، دوستداران نیمار و همچنین تیم فوتبال الهلال را سخت نگران کرده است.

مصدومیت زانوی چپ و پیچ خوردگی برای نیمار

پزشک تیم ملی برزیل در این باره صحبت هایی داشته است. بعد از مصدومیتی که از قسمت زانوی چپ و پیچ خوردگی برای نیمار پیش آمد نگرانی هایی در خصوص آخرین شرایط رباط های مفصل نیمار وجود دارد.

پزشک تیم ملی برزیل عنوان کرده تمامی تست های لازم را بر روی نیمار انجام داده اند.  برای روز پنجشنبه نیز تست های لازم را تکرار خواهند نمود. از اکنون تا فردا در انتظار شرایط و همچنین واکنش زانوی این بازیکن خواهیم بود.

پیچ خوردن رباط مفصل ابتدایی ترین تشخیص در روز اول

این مقام پزشکی اعلام کرد: به دلیل تورم زانو و همچنین اسکن هایی که قرار است برای روز پنجشنبه انجام دهیم. می توان بعد از آن نظر قطعی را اعلام کرد. با این وجود اولین تشخیصی که انجام می شود پیچ خوردن رباط مفصل زانوی این بازیکن می باشد.

نیمار

با این وجود آن چه که محتمل به نظر می رسد الهلال در دیدار با بمبئی سیتی نمی تواند از حضور نیمار بهره ببرد.

ستاره ای که در دیدار با نساجی نماینده کشورمان در ورزشگاه آزادی حاضر شده و موفق به گلزنی نیز شده بود حالا برای یک مدت باید دور از میادین باشد. مدت دوری دقیق این بازیکن از میادین به زودی مشخص و اعلام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها