کد خبر : 19846
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

نیمکت نشینی یا فیکس بودن رونالدو در بازی بعدی پرتغال مشخص شد

نیمکت نشینی یا فیکس بودن رونالدو در بازی بعدی پرتغال مشخص شد
تنها دو روز تا شروع بازی بعدی پرتغال در جام جهانی باقی مانده و حدسیات در خصوص ترکیب آنها مقابل مراکش از همین الان شکل گرفته است.؛

رونالدو در بازی بعدی تیم ملی پرتغال همچنان نیمکت نشین خواهد بود یا به صورت فیکس در ترکیب اصلی بازی می کند. به نظر می رسد از همین الان فیکس بازی کردن یا جانشین بودن کریستیانو رونالدو قابل حدس باشد.

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال شدیدا به رونالدو احترام گذاشته و به وی اعتقاد دارد .البته به نظر می رسد فوتبال آن هم در سطح جام جهانی جای تعارف نباشد.

طبیعی است هر مربی به برگ برنده و ترکیب خوب ثابت شده خود دست نزند. تیم ملی پرتغال مقابل سوئیس توانست در روز نیمکت نشینی رونالدو بازی رو به جلو و بهتر هماهنگی نشان دهد. به این دلیل عقل و منطق ایجاب می کند که در دیدار بعدی پرتغال مقابل مراکش نیز سانتوس از رونالدو به عنوان بازیکن تعویضی و جانشین استفاده کند. به این ترتیب بعید است که سانتوس در بازی بعدی به ترکیب برنده خوب خود دست بزند.

علاوه بر این کافی است نیم نگاهی به تمرین امروز تیم ملی پرتغال بیاندازیم. آنچه که به اعتقاد رسانه ها در تمرین امروز تیم ملی پرتغال مشخص بود، سرمربی پرتغال می خواهد همان ترکیب بازی خود مقابل سوئیس را در دیدار با مراکش نیز استفاده کند.

نیمکت نشینی یا فیکس بودن رونالدو در بازی بعدی پرتغال مشخص شد

البته احتمال یک تعویض و جایگزینی وجود دارد و آن جانشینی آنتونیو سیلوا به جای روبن دیاز بود. این را خبرنگاران و عکاسان از نوع تمرین تیم ملی پرتغال در امروز متوجه شدند. البته اصحاب رسانه طبق قوانین تنها 15 دقیقه ابتدایی تمرینات را قادر به پوشش بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها