کد خبر : 30371
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

اگر مسی قهرمان جام جهانی نمی شد از فوتبال ملی خداحافظی می کرد

اگر مسی قهرمان جام جهانی نمی شد از فوتبال ملی خداحافظی می کرد
لیونل مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین اعلام کرد چنانچه قهرمانی جام جهانی در قطر را به دست نمی آوردند از فوتبال ملی خداحافظی می کرد؛

لیونل مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین اعلام کرد چنانچه قهرمانی جام جهانی در قطر را به دست نمی آوردند از فوتبال ملی خداحافظی می کرد.

در جدیدترین مصاحبه که لیونل مسی داشته از تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال در صورت این که به قهرمانی در جام جهانی 2023 نمی رسید خبر داد.

وی اعلام کرد چنانچه نمی توانستم با تیم ملی کشورم در جام جهانی به عنوان قهرمانی برسم از دنیای فوتبال ملی وداع می کردم و اکنون در تیم ملی نبودم.

او اضافه کرد: در تیم ملی لحظه هایی بسیار خوب و بد را تجربه کردم. در مقطعی که در بارسلونا بسیار خوب بوده و موفق به کسب قهرمانی های پشت سر هم در لیگ و کسب جوایز شخصی بودم ولی در تیم ملی شرایط دشواری را متحمل می شدم. همچنین خود و خانواده خودم نیز زیر فشار بودند.

لیونل مسی

همچنین مسی اعلام کرد با توجه به شرایط سنی که دارد دقیقا نمی داند تا کی به فوتبال ادامه دهد. اما تصور می کند این اتفاق در زمان درستش رخ می دهد. بعد از این که به همه چیزها در فوتبال رسیدم تنها چیزی که از آن باقی مانده لذت از فوتبال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها