کد خبر : 31173
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

همراه نداشتن رافینیا در بازی فردا به تغییر در ترکیب بارسلونا منجر می شود

همراه نداشتن رافینیا در بازی فردا به تغییر در ترکیب بارسلونا منجر می شود
عدم حضور رافینیا در دیدار بازی فردا بارسا مقابل کادیز ممکن است به تغییر در ترکیب بارسلونا و چینش نفرات و ترکیب نهایی آنها منجر شود؛

عدم حضور رافینیا در دیدار بازی فردا بارسا مقابل کادیز ممکن است به تغییر در ترکیب بارسلونا و چینش نفرات و ترکیب نهایی آنها منجر شود.

به اعتقاد کارشناسان در اختیار نداشتن رافینیا در بارسلونا منجر به تغییر ترکیب بارسلونا با نظر ژاوی هرناندز خواهد شد.

بارسلونا قرار است روز یکشنبه مقابل کادیز در لالیگا قرار بگیرد.

با توجه به اخراج رافینیا و همچنین ژاوی هرناندز، این دو نمی توانند در کنار زمین هم مقابل کادیز باشند. با توجه به غیبت رافینیا به علت اخراج به احتمال زیاد شاهد تغییر در چینش و همچنین ترکیب و نوع بازی بارسلونایی ها باشیم.

ژاوی علاوه بر رافینیا آرائوخو را نیز در اختیار ندارد. پیش بینی می شود احتمال استفاده از گاوی در پست رافینیا وجود دارد. در این صورت رافینیا می تواند در نقش هافبک چهارم و یا به عنوان وینگر چپ ظاهر شود.

رافینیا

علاوه بر این گاوی نیز از جمله مهره های کلیدی بارسلونا بوده که البته به دلیل مبتلا شدن به بیماری ویروس معده و مصدومیت نتوانست اردوهای آماده سازی را به شکل مطلوبی طی کند. بنابراین از نظر وضعیت آمادگی پایین و ضعیف تر از دیگر هم تیمی هایش است. با این وجود همچنان مهره کلیدی برای ژاوی و بارسا محسوب می شود.

ترکیب احتمالی ژاوی مقابل کادیز در نبود رافینیا

ژاوی می تواند ترکیب خود را به چهار چهار دو تغییر دهد و یا گاوی را به عنوان وینگر چپ به کار برده و از ترکیب سه چهار سه نیز بهره ببرد.

با توجه به باقی ماندن تنها یک جلسه زمان تمرین پیش از دیدار مقابل کادیز باید دید تصمیم نهایی ژاوی هرناندز برای ترکیب تیم در نبود رافینیا و ارائوخو و همچنین عدم آمادگی صد در صدی گاوی چه خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها