کد خبر : 21557
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶

شکست در مسابقه این مربی را طولانی مدت آزار داد

شکست در مسابقه این مربی را طولانی مدت آزار داد
مربی که شکست خاص به دست آمده در جام جهانی مقابل یکی دو تیم او را مدت طولانی آزار داد.؛

یکی از مربیان کارکشته شناخته شده اروپا با باختی که تیم تحت هدایتش در جام جهانی داشت، نمی تواند به آسانی کنار بیاید. شکستی که در رقابتهای جام جهانی برای این سرمربی پیش آمد. در نهایت به دلیل خاص و سخت بودن آن هنوز نتوانسته با این موضوع به سادگی برخورد نماید.

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک که تیمش در همان مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر حذف شد اعلام کرد دیدار با مراکش در جام جهانی برای طولانی مدت آزاردهنده برایش خواهد بود. چرا که در آن بازی شرایط مطلوبی نداشتیم. البته تنها این آزار من مربوط به مراکش نبود بلکه مقابل کانادا هم تا حدودی به این شکل بودیم.

روبرتو مارتینز یادآور شد: البته ما مقابل کرواسی به شکل دیگری بازی کردیم. شاید ما تنها تیمی بودیم که تا این حد موقعیت روی دروازه کرواسی توانستیم ایجاد کنیم. شما اصلا نمی توانید یک مفسر فوتبال را پیدا کنید که در خصوص این که چرا بلژیک در سی دقیقه انتهایی نتوانست به کرواسی گل بزند، علت یابی انجام دهد.

روبرتو مارتینز در خصوص کناره گیری خود از سرمربیگری بلژیک نیز گفت پیش از شکست خوردن مقابل مراکش علنا گفته بودم که با اتمام جام جهانی از بلژیک خواهم رفت. همگان نیز از این موضوع مطلع بودند. البته خیلی دوست داشتم این جدایی بعد بازی فینال جام جهانی با تیم ملی بلژیک باشد. اما به دلیل حذف در همان گروهی رقم خورد.

وی همچنین نسبت به اخبار جعلی که حول تیمش وجود داشت ابراز نارضایتی و ناراحتی کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها