کد خبر : 3785
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

والیبال ایران و هلند در لیگ ملتها چه ساعتی پخش می شود

والیبال ایران و هلند در لیگ ملتها چه ساعتی پخش می شود

ساعت پخش زنده دیدار دو تیم والیبال ایران و هلند در لیگ ملتها در کنداکتور شبکه سه نیز اعلام و ثبت شد تا این دیدار پخش زنده شود. به گزارش پایگاه مارال نیوز، در دومین هفته لیگ ملت ها ایران و هلند به مصاف هم خواهند رفت. دیدار سرنوشت ساز ایران با هلند که می

ساعت پخش زنده دیدار دو تیم والیبال ایران و هلند در لیگ ملتها در کنداکتور شبکه سه نیز اعلام و ثبت شد تا این دیدار پخش زنده شود.

به گزارش پایگاه مارال نیوز، در دومین هفته لیگ ملت ها ایران و هلند به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار سرنوشت ساز ایران با هلند که می تواند در ادامه کار و حفظ روحیه بلندقامتان والیبال ایران کمک کند.

در گام اول والیبالیست های کشورمان توانستند با اقتدار و با تکیب جوان شده و جدید خود، 3 بر 1 چینی های مدعی را پشت سر بگذارند.

ساعت پخش والیبال ایران هلند

با اعلام ثبت شده در کنداکتور شبکه سه، این مسابقه والیبال بین ایران و هلند از ساعت 22 و 30 دقیقه امشب به وقت ایران آغاز خواهد شد.

برتری والیبالیست های ایران مقابل لاله های نارنجی می تواند ایران را همچنان در بالای جدول نگهدارد.

با توجه به اینکه دیدارهای والیبال تیم ملی ایران مقابل حریفان به مراتب قدرتمندتر از هلند در پیش است، این انتظار وجود دارد که برای کسب موفقیت بیشتر تیم ملی بتواند با اقتدار و حداکثر امتیازات حریفان نه چندان مطرح خود را پشت سر بگذارد.

کسب امتیاز لازم در چنین دیدارهایی، در روز موعود دیدار با قدرتهای طراز اول والیبال جهان مثل فرانسه، آمریکا، لهستان، صربستان و کوبا باعث خواهد شد تا به مشکل امتیازی نخورده و با فراغ بال بیشتری مقابل حریفان بایستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها