کد خبر : 3983
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

برنامه و ساعت کامل بازیهای تیم ملی والیبال در هفته دوم لیگ ملتها

برنامه و ساعت کامل بازیهای تیم ملی والیبال در هفته دوم لیگ ملتها

برنامه کامل بازیهای تیم ملی والیبال ایران و زمان و ساعت پخش بازی های ایران در هفته دوم لیگ ملتهای والیبال را در بخش ورزشی مارال نیوز گنجاندیم. به گزارش مارال نیوز، تیم ملی والیبال کشورمان که با ترکیبی جوان شده و متفاوت از دوران گذشته در این رقابتها حاضرشده، در 4 مسابقه ابتدایی خود

برنامه کامل بازیهای تیم ملی والیبال ایران و زمان و ساعت پخش بازی های ایران در هفته دوم لیگ ملتهای والیبال را در بخش ورزشی مارال نیوز گنجاندیم.

به گزارش مارال نیوز، تیم ملی والیبال کشورمان که با ترکیبی جوان شده و متفاوت از دوران گذشته در این رقابتها حاضرشده، در 4 مسابقه ابتدایی خود در هفته اول موفق به شکست تیمهای چین و استرالیا شده و مقابل هلند و ژاپن نیز شکست خورد.

بازی های هفته اول ایران در لیگ ملت ها نسبتا بازیه ای آسانی نسبت به دورهای بعدی بودند. حالا در مرحله دوم و هفته دوم این رقابتها، تیم ملی ایران وارد چالش جدیدی مقابل حریفان قدرتمند خود خواهد بود.

مصدومان تیم ملی والیبال در لیگ ملتها نیز پیش از این در سایت اشاره شده بود که پیشنهاد می شود علاقه مندان به بازی ها و اخبار تیم ملی والیبال، به آن مطلب نیز سری بزنند.

ساعت بازی های والیبال ایران در لیگ ملتهای والیبال در هفته دوم

تاریخ و ساعت دیدار های تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتهای والیبال در دومین هفته مسابقات به شرح زیر خواهد بود.

والیبال ایران و بلغارستان در ساعت نه و نیم شب به وقت ایران در روز سه شنبه 31 خرداد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

والیبال ایران و آمریکا در روز پنجشنبه دوم تیرماه 1401 به وقت ایران در ساعت نه و نیم شب با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

ایران و برزیل مهیج ترین و خاص ترین مسابقه این هفته برای ملی پوشان والیبال کشورمان خواهد بود.

بلندقامتان و یوزهای ایرانی در روز جمعه سوم تیرماه در ساعت 6 عصر به مصاف برزیلی ها افسانه ای و مدعی قهرمانی خواهند رفت. برزیلی که شانس اول و اصلی مدال طلای این رقابتهاست و همیشه در والیبال در کنار تیمهای بزرگی همچون روسیه و کوبا و لهستان و صربستان آقایی کرده است.

و در نهایت در بازی چهارم و آخر هفته دوم لیگ ملتهای والیبال، والیبال ایران و کانادا در روز شنبه چهارم تیرماه در ساعت سه ظهر به وقت تهران به مصاف هم می روند.

امیدوار به درخشش و انجام بازیهای خوب والیبالیستهای ایران در ادامه رقابتها هستیم. هفته های سرنوشت سازی که می تواند در رنکینگ والیبال کشورمان نیز تاثیر مثبتی بگذارد.

در جدول شانزده تیمی سید اول لیگ ملتهای والیبال، با پایان دور اول تیم ملی والیبال ایران در جایگاه یازدهم با کسب دو برد و دو باخت قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها