کد خبر : 5788
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲

واکنش طناز طباطبایی نسبت به نقش مهم خود در سریال یاغی

واکنش طناز طباطبایی نسبت به نقش مهم خود در سریال یاغی

طناز طباطبایی نسبت به نقش مهم خود در سریال یاغی با عنوان بازیگری به نام طلا چه واکنشی نشان داده و دیدگاهش در خصوص این سریال چیست؟ به گزارش مارال نیوز، از جمله سریال های موفق شبکه نمایش خانگی، سریال یاغی است. سریال جذابی که طناز طباطبایی جزو بازیگران اصلی و تاثیرگذار آن محسوب می

طناز طباطبایی نسبت به نقش مهم خود در سریال یاغی با عنوان بازیگری به نام طلا چه واکنشی نشان داده و دیدگاهش در خصوص این سریال چیست؟

به گزارش مارال نیوز، از جمله سریال های موفق شبکه نمایش خانگی، سریال یاغی است. سریال جذابی که طناز طباطبایی جزو بازیگران اصلی و تاثیرگذار آن محسوب می شود.

طناز طباطبایی در این سریال جذاب در نقشی به نام طلا بازی می کند. از دیگر بازیگران مهم سریال یاغی علاوه بر طناز طباطبایی، می توان به پارسا پیروزفر و علی شادمان اشاره کرد. کارگردانی یاغی نیز بر عهده محمد کارت چهره جوان و باانگیزه سینمای ایران است.

یاغی برگرفته از رمان سالتو می باشد. هشتمین قسمت از سریال یاغی نیز خش شده و در طی هفته آتی قسمتهای بعدی سریال نیز اکران خواهد شد.

دیدگاه طناز طباطبایی در خصوص سریال یاغی و نقش طلا

طناز طباطبایی واکنش مثبتی نسبت به نقش آفرینی خود در سریال یاغی و بازیگر طلا داشته و در آن ضمن قدردانی از محمد کارت، از این نقش به عنوان نقشی یاد کرده که بسیار تجربه دلچسبی را برایش ارمغان آورده است.

استنوری کامل طناز طباطبایی را در خصوص یاغی ببینید.

سریال یاغی طناز طباطبایی

عکس جدید طناز طباطبایی در سریال یاغی با لباس متفاوت را هم ببینید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سریال یاغی یک داستان جذاب […]