کد خبر : 10811
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

رکورد نیلسون با اطمینان به بیرانوند شکستنی است

رکورد نیلسون با اطمینان به بیرانوند شکستنی است

ورزش مارال نیوز؛ با توجه به اطمینان کادر فنی پرسپولیس به علیرضا بیرانوند و آمادگی بدنی خوب او، همچنین کم اشتباه بودن علیرضا بیرانوند در بازی های دوستانه و دیدارهایی که داشته همگی سبب شده تا علیرضا بیرانوند در چند قدمی شکستن رکورد نیلسون کوریا جونیور دروازه بان سابق پرسپولیسی ها باشد. نیلسون توانسته بود

ورزش مارال نیوز؛ با توجه به اطمینان کادر فنی پرسپولیس به علیرضا بیرانوند و آمادگی بدنی خوب او، همچنین کم اشتباه بودن علیرضا بیرانوند در بازی های دوستانه و دیدارهایی که داشته همگی سبب شده تا علیرضا بیرانوند در چند قدمی شکستن رکورد نیلسون کوریا جونیور دروازه بان سابق پرسپولیسی ها باشد.

نیلسون توانسته بود پیش از این 30 بازی دریک فصل در درون دروازه پرسپولیس قرار گیرد و به نظر می رسد که بیرانوند بتواند این فصل رکورد او را بشکند.

بعد و قبلتر از نیلسون هیچ دروازه بانی نتوانست در یک فصل در پرسپولیس به صورت ثابت به اندازه خودش در دروازه ایستاده و سنگربان شماره یک این تیم شود، اتفاقی که این بار به نظر می رسد با بیرانوند شدنی هست.

بیرانوند

علیرضا بیرانوند در دو بازی گذشته پرسپولیس کلین شیت داشته و در بازی امروز مقابل آلومینیوم نیز در تلاش برای دستیابی به یک کلین شیتی دیگر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها