کد خبر : 12581
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

رفتارهای بد با طارمی را کنار بگذارید

رفتارهای بد با طارمی را کنار بگذارید

قائم مقام باشگاه پورتو در نشست خبری که در کنار سرمربی تیم پورتو حضور داشت در صبحتهایی تاکید کرد که بایستی بدرفتاری با مهدی طارمی کنار گذاشته شود. به گفته ویکتور بایا داورهای مسابقات نبایستی تحت تاثیر موج رسانه ای نادرست بر علیه طارمی و تمارض های وی قرار بگیرند و این اتفاقات به ناراحتی

قائم مقام باشگاه پورتو در نشست خبری که در کنار سرمربی تیم پورتو حضور داشت در صبحتهایی تاکید کرد که بایستی بدرفتاری با مهدی طارمی کنار گذاشته شود.

به گفته ویکتور بایا داورهای مسابقات نبایستی تحت تاثیر موج رسانه ای نادرست بر علیه طارمی و تمارض های وی قرار بگیرند و این اتفاقات به ناراحتی ما منجر می شود.

وی از طارمی دفاع کرده و در مقابل هجمه های ایجاد شده اعلام کرد که این موارد روز به روز بدتر می شود و روز چهارشنبه نیز بدتر شده بود و ما از همه می خواهیم صادقانه به حرکات طارمی نگاه کنند. داورها نیز خطاهای انجام یافته به درستی روی طارمی را متاسفانه تحت تاثیر موج رسانه ای خطا اعلام نمی کنند.

روز گذشته مهدی طارمی توانست در لیگ پرتغال یک گل زده و یک پاس گل نیز داشته باشد تا با تاثیرگذاری بسیار خوب او پورتو بتواند دو بر صفر از سد چاوز عبور کند. با این برد جایگاه پورتو در صدر تحکیم بخشیده شد.

مهدی طارمی ستاره این بازی بود و به عنوان بهترین بازیکن میدان نیز انتخاب شد تا انتقادات از وی کمتر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
لوئیس سوارز کنار طارمی در قاب ای اف سی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اروگوئه سوارز و طارمی را در کنار هم […]