کد خبر : 32281
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

پاس گل و گلزنی مسی برای اینترمیامی به مانند سوارز مقابل نشویل

پاس گل و گلزنی مسی برای اینترمیامی به مانند سوارز مقابل نشویل
مقابل نشویل مسی بار دیگر درخشید. او توانست با پاس گل و گلزنی خود برای اینترمیامی مثمر ثمر شود.؛

به گزارش پایگاه خبری مارال نیوز، در بازی های جام قهرمانان کونکاکاف اینتر میامی توانست نشویل را با درخشش دو ستاره خود یعنی لیونل مسی و لوئیس سوارز مغلوب کند.

دیداری که مسی در آن بار دیگر با دادن پاس گل و همچنین گلزنی درخشید. روزهای خوب مسی با شروع فصل جدید در فوتبال امریکا در لباس اینتر میامی ادامه دارد و این ستاره گویا همچنان می درخشد.

اینتر میامی در این بازی حساس خیلی زود و در دقیقه 8 توسط لوئیز سوارز به گل رسید. گلی که با پاس عالی لیونل مسی به سوارز و تک به تک کردن سوارز با دروازه بان نشویل همراه شد.

پاس آرامی که مسی به صورت دقیق از کنار پای مدافع نشویل به سوارز انداخت او را در موقعیت تک به تک قرار داد. سوارز نیز با تیزبینی و با ضربه آرام بیرون پا توپ را از بین دو پای سنگربان نشویل عبور داد تا اینتر میامی با یک گل از تیم میهمان جلو بیافتد.

شرح گل مسی به نشویل با فریاد شادی او

در ادامه لیونل مسی روی پاس گل گومز که با حرکت سریع و ناگهانی او همراه شده بود گلزنی کرد. لیونل مسی در داخل محوطه جریمه نشویل با ضره دقیق محکم خود توپ را به دروازه نشویل چسباند تا اینترمیامی با دو گل از حریف پیش بیافتد.

گل سوم اینتر میامی را نیز ریان تیلور بازیکنی که از دقیقه 50 به جای لیونل مسی پای به زمین مسابقه گذاشته بود به ثمر رساند.

پاس گل تیلور را نیز لوئیس سوارز داد تا به مانند مسی سوارز نیز یک بار گل زنی و یک پاس گل داشته باشد و سهم مهمی را در عبور تیم خود از نشویل داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها