کد خبر : 1343
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

پیراهن اصل لیونل مسی رکورد فروش قیمت لباس را زد

پیراهن اصل لیونل مسی رکورد فروش قیمت لباس را زد

با برگزاری یک حراجی بزرگ، پیراهن اصل لیونل مسی رکورد فروش قیمت لباس را زد. لباس مسی با قیمت گزافی در حراجی به فروش رفت که شاید کمتر کسی باورش را می کرد. این پیراهن لیونل مسی که در رقابت هیجان انگیز ال کلاسیکو در پنج سال گذشته بر تن شماره 10 بارسلونا بود  یعنی

با برگزاری یک حراجی بزرگ، پیراهن اصل لیونل مسی رکورد فروش قیمت لباس را زد. لباس مسی با قیمت گزافی در حراجی به فروش رفت که شاید کمتر کسی باورش را می کرد.

این پیراهن لیونل مسی که در رقابت هیجان انگیز ال کلاسیکو در پنج سال گذشته بر تن شماره 10 بارسلونا بود  یعنی سال 2017، با قیمتی گزاف در حراجی به فروش رسید.

پیراهن و لباس اصل لیونل مسی در این حراجی 450 هزار دلار قیمت خورد و کسی که این لباس را خرید کسی نبود جز اولیورا که از کلکسیونرهای عاشق ورزش به خصوص فوتبال است.

این قیمت گذاری برای یک لباس رکورد تمامی لباسهایی که پیش از این در حراجیها توسط لیونل مسی پوشیده شده و به فروش گذاشته شده بودند را با اختلاف زیاد شکست داد.

طرفداران و هواداران لیونل مسی آن قدر عاشق و شیفته این بازیکن هستند که حتی حاضر به خرج کردن مبالغ هنگفت برای به دست آوردن لباس این بازیکن هم صرف می کنند البته نگاه کلکسیونرها شاید کمی متفاوت تر از نگاه هواداران نیز باشد چرا که آنها با دید بعد تاریخی و حتی درامدزایی در آینده نیز به چنین مسائلی توجه می کنند.

450 هزار دلار پرداخت کردن برای یک پیراهن ورزشی شاید کار هر کسی نباشد. حتی اگر کسی میلیون ها دلار پول نیز در اختیار داشته باشد این کار را انجام ندهد اما دامیان اولیورا با خرج این پول نشان داد که عاشق تاریخ ورزش و جمع آوری بهترین کلکسیون ها از لباس ها و پیراهن های خاص ورزشی نیز هست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
خرید تیم و مالکیت باشگاه ورزشی لیونل مسی شایعه یا واقعیت | مارال نیوز
2 سال قبل

[…] مثل مسی که پیراهن او رکورد &#1601…، و یا بازیکنان […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] توسط یاران لیونل مسی با پاری سن ژرمن […]

trackback
چرا لوکادیا شماره 4 را در پرسپولیس می پوشد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] را برای پوشیدن پیراهن انتخاب کرده […]