کد خبر : 1576
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

کم آوردن چند ثانیه ای برای برنده شدن در بزرگترین مزایده جهان

کم آوردن چند ثانیه ای برای برنده شدن در بزرگترین مزایده جهان

شکست در حراجی و مزایده بزرگ، کم آوردن چند ثانیه ای برای برنده شدن در بزرگترین حراجی و مزایده جهان که باعث افسوس یک ملت بابت برنده نشدن در مزایده و حراجی بزرگ فروش پیراهن و لباس شد. برای آرژانتینیها یک لباس از ارزش و قداست خاصی برخوردار است. پیراهنی که دیوگو مارادونا در دیدار

شکست در حراجی و مزایده بزرگ، کم آوردن چند ثانیه ای برای برنده شدن در بزرگترین حراجی و مزایده جهان که باعث افسوس یک ملت بابت برنده نشدن در مزایده و حراجی بزرگ فروش پیراهن و لباس شد.

برای آرژانتینیها یک لباس از ارزش و قداست خاصی برخوردار است. پیراهنی که دیوگو مارادونا در دیدار با انگلیس و در جام جهانی مکزیک پوشیده و گل دست خدا و گل قرن را با آن به ثمر رسانده بود.

مارادونا در پایان آن دیدار، لباسش را با استیو هاج تعویض کرد. هاج اخیر تصمیم به فروش پیراهن در حراجی و مزایده بزرگی گرفته بود که در نهایت به مبلغ 9 میلیون یورو به فروش رسید.

فدراسیون آرژانتین تلاش زیادی برای خرید این لباس در حراجی و مزایده گرفته بود اما در نهایت آنها بازنده این حراجی شدند.

تلاش آنها بر این بود که با خرید این لباس، آن را در بوینس آیرس آرژانتین به نمایش عموم مردم بگذارند چرا که این لباس میراث بزرگ کشور آنها بود و با آن کلی خاطره داشتند.

آنها می گویند امروز روز ناراحت کننده ای برای ما بود چرا که تنها و تنها 17 ثانیه برای برنده شدن در خرید و حراجی مزایده لباس دیوگو مارادونا کم آوردیم. آن پیراهن برای آرژانتینیها میراث بزرگی بود نه برای یک میلیونر که می خواست آن را در کمدش نگه دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها