کد خبر : 807
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴

پیشانی و سر محکم مرد عجیب آسیایی در گینس ثبت شد

پیشانی و سر محکم مرد عجیب آسیایی در گینس ثبت شد

مرد عجیبی که توانسته با پیشانی و سر محکم خود مشهور شود. یی از عجیب ترین رکوردهای گینس به نام یک مرد آسیایی ثبت شد. رکورد عجیبی که شاید کسی نتواند به این سادگیها آن را بشکند. در سراسر جهان انسانهایی وجود دارند که با توانایی های خارق العاده خود شناخته می شوند. افرادی که

مرد عجیبی که توانسته با پیشانی و سر محکم خود مشهور شود. یی از عجیب ترین رکوردهای گینس به نام یک مرد آسیایی ثبت شد. رکورد عجیبی که شاید کسی نتواند به این سادگیها آن را بشکند.

در سراسر جهان انسانهایی وجود دارند که با توانایی های خارق العاده خود شناخته می شوند. افرادی که با شکوفا کردن استعدادهای خود و پی بردن به آن می توانند اقدامات خارق العاده ای را نیز انجام داده و مردم را از بابت انجام آن انگشت به دهان بگذارند.

هر چند انجام اقداماتی که ممکن است باعث از بین رفتن نعمت سلامتی و به خطر افتادن آن شود به شدت محکوم می شود و نباید کاری را انجام داد که هیچ توجیه و جنبه عقلی و منطقی ندارد،  چرا که بزرگترین و بهترین نعمتی که خدا به هر انسانی داده، نعمت ارزشمند سلامتی بوده و نباید بر سر چیزهای توجیه ناپذیر آن نعمت بزرگ را به خظر انداخت اما باز همچنان افرادی پیدا می شوند که از انجام چنین کارهایی هیچ گونه واهمه ای ندارند.

یکی از این افراد، مرد پاکستانی بوده که در یکی از جشنواره های عجیب توانست با پیشانیش تعداد 155 گردو را بشکند.

پیشانی و سر محکم این مرد باعث شد تا این اقدام را بدون ایجاد زخم و آسیب به پایان برسد و تنها سر این مرد در پایان جشنواره و در مدت زمان تعیین شده یک زخم کوچک ساده دید.

پیش از این این فرد، توانسته بود رکورد شکستن 44 گردو رابه نام خود ثبت کند.

گفتنی است در جشنواره مذکور رکوردهای عجیب و جالب دیگری نیز شسکته شد که از آن جمله می توان به ساخت یکی از بزرگترین پرچمهای جهان با کمک 30 هزار نفری مردم اشاره کرد.

طبق برنامه ای که گینس دارد، ابتدا باید صحت این رکوردها تایید نهایی شود و زمانی این رکوردها در کتاب سال آینده گینس به ثبت خواهند رسید که سلامت اتفاق افتاده نیز توسط کارشناسان نهایی شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها