کد خبر : 20340
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

لیونل مسی تا چه سنی فوتبال بازی می کند؟

لیونل مسی تا چه سنی فوتبال بازی می کند؟
لیونل مسی تا چه سنی توانایی حضور در میدان ورزشی و فوتبال بازی کردن دارد؟؛

ستاره بی بدیل فوتبال جهان لیونل مسی تا چه سالی می تواند به فوتبال ادامه دهد؟ مسی که اکنون 35 سال سن دارد آیا به مانند رونالدو تمایل دارد فوتبال خود را به صورت حرفه ای ادامه دهد یا در اوج خداحافظی می کند؟

در این خصوص نقطه نظرات مختلفی وجود دارد. گروهی خداحافظی مسی از فوتبال را یک شوک بزرگ به هواداران می دانند و بر این اعتقادند او همچنان باید بازی کند. برخی دیگر نیز بر لزوم خداحافظی مسی در اوج تاکید می کنند.

با این وجود دروازه بان ستاره آرژانتینی ها امیلیانو مارتینز اعتقاد جالبی دارد. این سنگربان مطمئن ملی پوش آرژانتین اعلام کرد لیونل مسی توانایی ادامه فوتبال تا 50 سالگی را دارد. مسی بسیار چالاک و خوب است و دشوارترین کارها را با توپ به شکلی انجام می دهد که بسیار ساده به نظر آید. مسی با وجود جثه کوپک اما قوی است.

لیونل مسی تا چه سنی بازی می کند؟

لیونل مسی و ادامه فوتبال در سالهای آتی

نگاهی به بازی های مسی 35 ساله نشان می دهد که حرفهای این دروازه بان حداقل برای چند سال آتی نمی تواند بی راه باشد. مسی یک وزنه بزرگ در آرژانتین بوده و فینالیست شدن آنها نیز مدیون این بازیکن است. آرژانتین 36 سال است که فاتح جام جهانی نشده و آنها امیدوارند در این دوره به لطف درخشش مسی به این مهم برسند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
خرید پیراهن اصل لیونل مسی غیرممکن شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] لیونل مسی با آرژانتین در […]