کد خبر : 15963
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

پیش بینی هجومی ترین ترکیب بارسلونا در مصاف با رئال

پیش بینی هجومی ترین ترکیب بارسلونا در مصاف با رئال
پیش بینی که از سوی کارشناس مشهور فوتبال شاغل در اسپانیا انجام یافته حاکی از این است که ژاوی در دیدار با رئال مادرید در ال کلاسیکو احتمالا با ترکیبی کاملا هجومی وارد میدان شود. این ادعای یک کارشناس پیشکسوت اسپانیایی است.؛

پیش بینی که از سوی کارشناس مشهور فوتبال شاغل در اسپانیا انجام یافته حاکی از این است که ژاوی در دیدار با رئال مادرید برای تیمش ترکیب هجومی خواهد پیچید.

به ادعای آلکس دلماس کارشناس برجسته اسپانیایی؛ بارسلونا در تقابل روز یکشنبه با رئال مادرید با سیستم هجومی 3-3-4 وارد میدان خواهد شد. آنها احتمالا در این دیدار با سه مهاجم فران، عثمان دمبله و لواندوفسکی وارد میدان شوند.

همچنین هافبک های میانه دار و بازی ساز بارسلونا مقابل رئال مادرید نیز فرانک دی یونگ، بوسکتس و پدری خواهند بود. در پی اشتباهات عجیبی که مدافعان با تجربه بارسلونا مقابل اینترمیلان داشتند نیز احتمالا ژاوی از 4 دفاع مارکوس، گارسیا، کنده و همچنین بالده استفاده کند.

سنگربان بارسلونایی ها نیز به مانند بازی های گذشته مقابل رئال مادرید تراشتگن خواهد بود.

دیدار دو تیم بارسا و رئال روز یکشنبه از ساعت 5:45 دقیقه عصر برگزار خواهد شد. ساعت متفاوت بازی که ایرانی ها کمتر عادت به چنین ساعتی برای تماشای بازی های مهم اروپا دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها