کد خبر : 9764
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

سرمربی اکسین البرز در تالش مربیگری می کند

سرمربی اکسین البرز در تالش مربیگری می کند

سرمربی جوان و موفق سابق اکسین البرز قصد مربیگری در تالش و تیم ریشه دار چوکا را داشته و به نظر می رسد که محمد نصرتی را باید سرمربی این تیم پرطرفدار تالشی که در لیگ یک حضور دارد؛ بدانیم. به گزارش مارال نیوز، محمد نصرتی که در مقطعی در لیگ برتر به عنوان دستیار

سرمربی جوان و موفق سابق اکسین البرز قصد مربیگری در تالش و تیم ریشه دار چوکا را داشته و به نظر می رسد که محمد نصرتی را باید سرمربی این تیم پرطرفدار تالشی که در لیگ یک حضور دارد؛ بدانیم.

به گزارش مارال نیوز، محمد نصرتی که در مقطعی در لیگ برتر به عنوان دستیار و کمک مربی در تراکتورسازی فعالیت می کرده و همچنین سابقه سرمربیگری در پارس جنوبی جم و همچنین باشگاه اکسین را در سوابق حرفه ای خود دارد، با چوکایی ها به توافق رسیده است.

محمد نصرتی از تجربه و سابقه زدن گلهای حساس ملی و بازی های متعدد در لباس مقدس تیم ملی و همچنین بازی در پرسپولیس تهران برخوردار بوده تا اکنون با کوله باری از تجربه سرمربی چوکا تالش شود.

چوکای تالش که بعد از مدتها توانست به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند امسال مطمئنا با سرمربی جدید خود کوهی از انگیزه را دارا خواهد بود.

چوکای سال پیش با حسن اشجاری به این مهم و صعود به لیگ یک دست یافته بود تا افتخار بزرگی برای چوکا ثبت شود و چه بسا در صورت بها دادن بیشتر به این تیم و تداوم موفقیت بتوان در سالهای آتی حتی چوکا را در لیگ برتر نیز دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دربی گیلان بین آستارا و تالش/ مچ اندازی اشجاری با قربانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] همسایه و نزدیک تالش و آستارا با […]