کد خبر : 11032
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

چاقی فرگوسن و حرکت جالب بوکسور جهان

چاقی فرگوسن و حرکت جالب بوکسور جهان

سایت مارال نیوز؛ حرکت عجیب و طنز عجیب امیرخان بوکسور مطرح انگلستانی با الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد در راهروی ورزشگاه برگزاری مسابقه منچستریونایتد و لیورپول سوژه رسانه ها شد. در شرایطی که سرالکس فرگوسن و امیرخان دیدار صمیمیانه ای با هم برای مدت زمان کوتاهی در هنگام مشاهده تصادفی هم داشتند؛ فرگوسن با صمیمیت

سایت مارال نیوز؛ حرکت عجیب و طنز عجیب امیرخان بوکسور مطرح انگلستانی با الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد در راهروی ورزشگاه برگزاری مسابقه منچستریونایتد و لیورپول سوژه رسانه ها شد.

در شرایطی که سرالکس فرگوسن و امیرخان دیدار صمیمیانه ای با هم برای مدت زمان کوتاهی در هنگام مشاهده تصادفی هم داشتند؛ فرگوسن با صمیمیت دستان خود را روی شانه امیرخان 35 ساله مطرح ترین بوکسور چند سال اخیر انگلیس گذاشته و با او خوش و بش می کرد که در این حین امیر خان دستانش را به سمت شکم و چربی های الکس فرگوسن برده و در خصوص فیزیک بدنی وی با او صحبت کرد تا این گپ و گفت بیشتر حالت طنز و شوخی نیز بگیرد.

عکاسی یکی از افراد حاضر در این جمع نیز به سوژه رسانه ها تبدیل شد تا با این عکس طنزپردازی های جالبی در فضای مجازی رخ دهد.

چاقی فرگوسن و حرکت جالب بوکسور جهان

امیرخان در شرایطی که 35 سال سن داشت بعد از شکست مقابل بوکسوری به نام کل بروک از دنیای بوکس خداحافظی کرد و حالا بعد از این خداحافظی فرصت بیشتری برای پیگیری علایق خود و تماشای مسابقات ورزشی مختلف از جمله فوتبال که به آن علاقه مند نیز است؛ دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها