کد خبر : 2094
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

چالشهای تهیه کنندگی و کارگردانی شهره لرستانی

چالشهای تهیه کنندگی و کارگردانی شهره لرستانی

تلاشهای شهره لرستانی و مشکلات او برای ساخت فیلم و چالشهای تهیه کنندگی و کارگردانی شهره لرستانی بازیگر و هنرمند سینما و تئاتر کشور را بخوانیم. اخیرا خبری از ایسنا منتشر شده که در آن شهره لرستانی از چالش ها و مشکلات خود در عرصه تهیه کنندگی و کارگردانی و طرحهایی که ارائه می دهد؛

تلاشهای شهره لرستانی و مشکلات او برای ساخت فیلم و چالشهای تهیه کنندگی و کارگردانی شهره لرستانی بازیگر و هنرمند سینما و تئاتر کشور را بخوانیم.

اخیرا خبری از ایسنا منتشر شده که در آن شهره لرستانی از چالش ها و مشکلات خود در عرصه تهیه کنندگی و کارگردانی و طرحهایی که ارائه می دهد؛ خبر می دهد.

شهره لرستانی در خصوص تلاشش برای تهیه کنندگی و کارگردانی می گوید: 

[quote]« با انتصاب‌های جدید و با رفت‌وآمدهای آدم‌ها کاری ندارم اما ۹ سال است که هر طرحی به صداوسیما می‌دهم رد می‌شود. صداوسیما ناچار است اجازه دهد اندیشه‌های دیگر و آدم‌های تازه، وارد شوند.»[/quote]

چالشهای کارگردانی و تهیه کنندگی طرح های شهره لرستانی

چالشهای کارگردانی و تهیه کنندگی شهره لرستانی

لرستانی این را هم اضافه کرده که هر چقدر می خواهد کارگردانی یا تهیه کنندگی کند اجازه و فرصتش را نیافته است. او بر این اعتقاد است که فرقی ندارد کسی  که پشت میز نشسته چه سن و سالی داشته و جوان است یا پیر. بلکه آنچه حائز اهمیت است این است که باند بازی و پارتی بازی نکند.

شهره لرستانی این پیشنهاد را هم داده که نگاههای بنیادی مدیران به رسانه ملی بایستی تغییر یابد.

طرجهای شهره لرستانی بازیگر و کارگردان

طرجهای شهره لرستانی بازیگر

شهره لرستانی دارای مدرک کارشناسی ارشد فیلمنامه نویسی نیز بوده و سالهاست در عرصه تئاتر، تلویزیون و مجموعه های نمایشی در حال فعالیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بالا می بینید شهره لرستانی که با نام جدید […]