کد خبر : 21674
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

بیشترین امتیاز کسب شده در یک بازی بسکتبال

بیشترین امتیاز کسب شده در یک بازی بسکتبال
بالاترین امتیازی ک هدر رشته بسکتبال توسط یک بازیکن کسب شده است.؛

بالاترین امتیازی که در بازی بسکتبال یک بازیکن توانسته کسب کند چقدر است؟ بازیکن بسکتبالی که یک تنه توانست تیمش را به پیروزی رسانده و بیشترین امتیازات چند وقت اخیر در رشته بسکتبال را به نام خود کند.

در دیدار لیگ ان بی ای بازیکنی به نام میچل به تنهایی توانست 71 امتیاز برای تیمش کسب کند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تیم او بیش از 20 امتیاز نیز عقب افتاده بود.

تیم کلیولند با هنرنمایی میچل توانست 145 بر 134 بر شیکاگو بولز غلبه کند. میچل با 71 امتیاز به دست آورده خود توانست در رتبه اول بیشترین بازیکنان امتیاز آور این فصل لیگ قرار بگیرد.

در تاریخ مسابقات مذکور بازیکنی به نام چمبرلین با 100 امتیازی که توانسته در یک بازی کسب کند عنوان امتیازآورترین بازیکن را به نام خود ثبت کرده است. بعد از او نیز برایانت و تامپسون با 81 و 73 امتیاز قرار دارند.

میچل بعد از این موفقیت در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که می دانسته 71 امتیاز ارزشمند گرفته است.

وی اعلام کرد: بدون هم تیمی هایش نمی توانست به این موفقیت برسد. آنها بودند که من را در شرایط مطلوب امتیاز آوردن قرار دادند و شرایط بهتر بازی کردن را فراهم کردند. در پی یافتن روشی برای پیروزی مقابل حریف سرسخت خودمان بودیم و به سرمربی تیم نیز گفتم که من را تعویض نکند. روش های مختلفی برای امتیاز آوردن را تست کردم و احساس مطلوبی اکنون دارم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نوع مصدومیت حامد حدادی در لیگ چین مشخص شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] حدادی از میادین بسکتبال مشخص شد. بدبیاری […]