کد خبر : 16918
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

چرا به سردار مسی ایرانی می گویند؟

چرا به سردار مسی ایرانی می گویند؟
دلیل لقب مسی ایرانی دادن سردار آزمون مهاجم گنبد کاووسی کشورمان را بخوانیم.؛

علت اینکه به سردار آزمون لقب مسی ایرانی دادند چیست. دلیل مسی شدن سردار و نامیدن او با این عنوان را از دیدگاه نشریه سان بخوانیم.

مهاجم ایرانی با استایل بدنی خوب خود و قد بلندش تفاوت ظاهری چندانی با لیونل مسی ندارد. حتی چهره او نیز به ستاره آرژانتینی شباهت ندارد. همچنین پست تخصصی سردار نیز که مهاجم نوک است با مسی کمی تفاوت دارد. با این وجود به سردار آزمون لقب مسی ایرانی را داده اند. دلیل این لقب چیست؟ نشریه سان انگلیس به بررسی شباهت های مسی با سردار آزمون پرداخته است.

نشریه سان دلیل این لقب مسی ایرانی سردار آزمون را این گونه تشریح کرده است.

سردار آزمون به دلیل دریبل های خاص ماهرانه خود لقب مسی ایرانی را از فوتبال دوستانی ایرانی گرفته است. بازیکنی که در گل زدن نیز دارای آماری بسیار جالب توجه و دیدنی است. او پرافتخارترین بازیکن ایرانی در لیگ های اروپایی بوده و با افتخارات گلزنی خود به مسی تشبیه می شود.

نشریه سان همچنین به آمار گلزنی فوق العاده سردار آزمون در تیم ملی ایران نیز اشاره داشته است. به گفته این نشریه سردار در 65 دیداری که برای تیم ملی کشورش به میدان رفته 41 بار موفق به گشودن دروازه حریفان شده است.

چرا به سردار مسی ایرانی می گویند؟

سردار آزمون ستاره جوان ایرانی

سردار آزمون ستاره ایرانی 27 سال سن دارد. وی امید تیم ملی ایران برای دستیابی به افتخار بزرگ در جام جهانی دوحه محسوب می شود. ستاره ایرانی امیدوار است تاریخ سازی کرده و بتواند با تیم ملی کشورمان از گروه خود صعود کند. البته بازگشت سردار به میادین نیز کمی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پیش بینی ها از عدم طولانی شدن مصدومیت سردار حکایت می کند. وی می تواند از بازی دوم ایران در جام جهانی به صورت فیکس نیز بازی کند. البته باید کادر پزشکی و فنی نیز تائید کنند. بازگشت سردار به مرز آمادگی بهترین خبر برای فوتبال کشورمان می تواند باشد. اتفاقی که باعث خوشحالی طرفداران فوتبال کشورمان نیز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها