کد خبر : 15534
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

بهبود زودتر آزمون از مصدومیت معجزه خواهد بود

بهبود زودتر آزمون از مصدومیت معجزه خواهد بود
مدیر برنامه های سردار اعلام کرده که اگر آزمون زودتر ازموعد اعلام شده پزشکان به شرایط مسابقه برگردد، چیزی شبیه به معجزه خواهد بود.؛

مدیر برنامه سردار آزمون در مصاحبه ای که با شبکه اسپورت 24 داشت عنوان کرد: بهبود مصدومیت سردار آزمون اگر زودتر از موعد رقم خورده شود چیزی شبیه به معجزه خواهد بود.

به گفته اسمیرنوف بایرلورکوزن برای سردار آزمون یک دوره ریکاوری اعلام کرده است که این مدت بین 6 تا 8 هفته خواهد بود. پیش بینی دقیق از بهبود او را نمی توانیم بگوییم اما پارگی عضله ساق پای راست سردار اتفاق افتاده است.

با این حساب گمانه زنی در خصوص احتمال عدم رسیدن سردار آزمون به جام جهانی همچنان سر جایش است. هر چند برخی احتمال داده اند که از بازی دوم ایران در جام جهانی سردار بتواند به عنوان یار تعویضی خود را برساند.

اولین دیدار ایران در جام جهانی سی آبان خواهد بود و فرصت چندانی تا شروع این رقابتها نمانده است.

سردار آزمون هنگام گرم کردن خود در لیگ اروپا در دیدار با پورتو دچار این مصدومیت و پارگی عضله پا شد. امیدواریم هر چه زودتر این مهاجم کشورمان را در مستطیل سبز و در جام جهانی ببینیم. سردار می تواند زوج مکمل خوبی برای طارمی در جام جهانی باشد. خبر مصدومیت او و نرسیدنش مطمئنا بهترین اتفاق و خبر برای تیمهای رقیب ایران در جام جهانی خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تمرین جداگانه خاص کی روش برای سرلک | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] با توجه به نوع مصدومیت ایجاد شده برای […]

trackback
چرا به سردار مسی ایرانی می گویند؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اینکه به سردار آزمون لقب مسی ایرانی […]