کد خبر : 23133
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

چرا یونایتد قوی تر از آرسنال است؟

چرا یونایتد قوی تر از آرسنال است؟
دلایل مهم این که منچستر یونایتد قوی تر از آرسنال بوده و می تواند آنها را در ورزشگاه امارات شکست بدهد.؛

ریو فردیناند معتقد است تیم سابق او منچستریونایتد در شرایط کنونی از نظر نتیجه گیری و پیروزی می تواند بر آرسنال غلبه کند و تیم قوی تری است.

فردیناند در صفحه رسمی یوتیوب خود اعلام داشته که تصورش برتری یک گله یونایتد مقابل آرسنال است. دیداری که از هفته 21 لیگ جزیره در ورزشگاه امارات برگزار می شود.

بازیکن پیشکسوت منچستر فردیناند اعلام کرده برای این مطلبی که می گوید مطمئن نیست. ولی این را می داند که یونایتدی ها اعتماد به نفس خوبی دارند. اکنون نیز منچستریونایتد تیمی بسیار مطمئن است.

مدافع مستحکم یونایتد در ادامه اعلام کرد نوع چگونگی مدیریت بازی مقابل سیتی توسط منچستریونایتد را در دیدار هفته پیش خوب ارزیابی می کند. بایستی مطلع باشیم که منچسترسیتی تیمی به مراتب خوب تر از آرسنال است. در آن دیدار مقابل یونایتد مهاجم نروژی ارلینگ هالند به دروازه یونایتد نتوانست نزدیک شود. آنها خطر جدی نیز ایجاد نکردند. بنابراین تکرار چنین بازی مقابل آرسنال که صدرنشین لیگ است کاملا شدنی می باشد.

اکنون آرسنال فاصله 8 امتیازی در صدر با سیتی و 9 امتیازی با یونایتد در صدر جدول لیگ جزیره تا پیش از شروع هفته 21 لیگ جزیره دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها