کد خبر : 11931
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

اقرار غلط بودن نظر ریو فردیناند در خصوص منچستر

اقرار غلط بودن نظر ریو فردیناند در خصوص منچستر

ریو فردیناند به غلط بودن نظرات خود در خصوص خریدهای تیم سابقش منچستر اقرار کرد و با شجاعت به اشتباه بودن دیدگاه های گذشته خود که با مخاطبان و فوتبال دوستان در میان گذاشته بود، اشاره کرد. فردیدناند بعد از پیروزی ارزشمند سه بر یک منچستریونایتد مقابل آرسنال اعلام کرد باید دستهایم را به علامت

ریو فردیناند به غلط بودن نظرات خود در خصوص خریدهای تیم سابقش منچستر اقرار کرد و با شجاعت به اشتباه بودن دیدگاه های گذشته خود که با مخاطبان و فوتبال دوستان در میان گذاشته بود، اشاره کرد.

فردیدناند بعد از پیروزی ارزشمند سه بر یک منچستریونایتد مقابل آرسنال اعلام کرد باید دستهایم را به علامت تسلیم بالا بیاورم چرا که تردید داشته که خریدهای سرمربی وقت منچستریونایتد اریک تن هاخ برای به خدمت گیری اریکسن مناسب باشد یا نه.

ریو فردیناند که پیش از این از خریدهای اریک تن هاخ از منچستر انتقاد کرده بود اعلام کرد اریکسن خرید جدید منچستر روز گذشته مقابل آرسنال با یک پاس فوق العاده پنج بازیکن آرسنالی ها را محو کرد به خرید او شک داشتم اما باید الان ادای احترام به او و بازی خوبی که انجام داده بود داشته باشم.

فردینیاند از مدافعان تنومند و باتعصب منچستریونایتد بوده که سالیان سال برای این تیم بازی کرده است و شجاعت او در این که تصمیم و دیدگاه گذشته اش اشتباه بوده بسیار ارزشمند و قابل آمزوش برای دیگران است که به اشتباهات خود اقرار نیز کنند.

فردیناند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها