کد خبر : 10951
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

کاسمیرو خیلی زود فرصت بازی در منچستر پیدا کرد

کاسمیرو خیلی زود فرصت بازی در منچستر پیدا کرد

به گزارش مارال نیوز؛ کاسمیرو هافبک و مدافع سابق رئال مادرید در شرایطی که چند روز پیش به منچستریونایتد اضافه شده بود و تمرین آن چنانی نیز با بازیکنان منچستر انجام نداده بود، به لطف تجربه بالای گذشته خود و اعتماد تن هاخ فرصت بازی و حضور در میدان برای منچستریونایتد را خیلی زود پیدا

به گزارش مارال نیوز؛ کاسمیرو هافبک و مدافع سابق رئال مادرید در شرایطی که چند روز پیش به منچستریونایتد اضافه شده بود و تمرین آن چنانی نیز با بازیکنان منچستر انجام نداده بود، به لطف تجربه بالای گذشته خود و اعتماد تن هاخ فرصت بازی و حضور در میدان برای منچستریونایتد را خیلی زود پیدا کرد.

کاسمیرو در شرایطی برای منچستریونایتد وارد زمین مسابقه شد که شاید کمتر کسی باور می کرد به این زودی ها او در بازی رسمی لیگ جزیره برای منچستر در ترکیب قرار گیرد البته تن هاخ زمان کمی را در اختیار او قرار داده و تنها در 10 دقیقه پایانی کاسمیرو را با الانگ تعویض کرد.

این تعویض در شرایطی رقم خورد که منچستر به دفاع بهتر نیاز بیشتری داشت و آنها زیر فشار قرار داشتند و می خواستند از تک گل اندوخته خود مقابل ساوتهمپتون به خوبی دفاع کنند.

با این پیروزی منچستریونایتد 3 امتیاز دیگر به 3 امتیاز گذشته خود ازبابت برد مقابل لیورپول افزود تا دورنما و چشم انداز روشنی را در آینده نزدیک برای خود متصور شود.

نیمکت منچستر امروز دو بازیکن بزرگ به خود می دید، رونالدو و کاسمیرو هر دو ستاره های گرانبهایی بودند که در دیدار با ساوتهمپتون فرصت بسیار کمی برای خودنمایی در زمین مسابقه پیدا کردند البته میدان دادن کم به کاسمیرو بر خلاف رونالدو جای توجیه داشت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکسهای لایی خوردن بازیکن گرانقیمت منچستر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] متفاوت و جالب کاسمیرو از بازیکن 25 ساله […]