کد خبر : 10947
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

روزهای درخشان منچستر با نیمکت نشینی رونالدو

روزهای درخشان منچستر با نیمکت نشینی رونالدو

سایت مارال نیوز؛ با وجود نیمکت نشین کردن رونالدو و فرصت بسیار کم بازی دادن به مهاجم پرتغالی، این تیم برخلاف بازی های هفته اول لیگ جزیره به دور برد و انجام بازی های خوب و کم اشتباه افتاده است. بعد از پیروزی مهم و خوب منچستریونایتد در مقابل لیورپول، نوبت به ساوتهمپتون رسید که

سایت مارال نیوز؛ با وجود نیمکت نشین کردن رونالدو و فرصت بسیار کم بازی دادن به مهاجم پرتغالی، این تیم برخلاف بازی های هفته اول لیگ جزیره به دور برد و انجام بازی های خوب و کم اشتباه افتاده است.

بعد از پیروزی مهم و خوب منچستریونایتد در مقابل لیورپول، نوبت به ساوتهمپتون رسید که این تیم نیز اسیر تفکرات تاکتیکی و فنی اریک تن هاخ شود.

تن هاخ که نشان داده انضباط تیمی از همه چیز برایش با اهمیت است و اسیر نامها و فشار رسانه ها نمی شود؛ به رونالدو چندان فرصت بازی نداده و به مانند بازی با لیورپول در اواخر بازی او را به میدان می فرستد.

در دیدار منچستریونایتد با ساوتهمپتون این تیم منچستربود که در میان تشویق تماشاگران تیم حریف توانست با گل دقیقه 55 برونو فرناندز از سد حریف میزبانش بگذرد. این گل و پیروزی در شرایطی رقم خورد که منچستر موقعیتهای بسیار زیاد گلزنی را نیز از دست داد.

رونالدو از دقیقه 70 به جای جیدون سانچو وارد زمین مسابقه شد.

با این برد ارزشمند منچستر 6 امتیازی شده و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها