کد خبر : 20008
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

کدام ضربه پنالتی مهمتر از سایر ضربات است

کدام ضربه پنالتی مهمتر از سایر ضربات است
ضربات پنالتی در بازی های حذفی بسیار تعیین کننده هستند. با این وجود اختلاف نظر در خصوص اهمیت و مهم بودن ضربات مهم اول یا بعدی آن وجود دارد.؛

ضربه اول، سوم یا پنجم؛ کدام ضربه پنالتی در فوتبال امروزی اهمیت زیادتری داشته و می تواند به افزایش روحیه بازیکنان بعدی پنالتی زن بیانجامد. استرس زدن کدام پنالتی در بازی هایی که به ضربات پنالتی کشیده می شود بیشتر است؟ این را از زبان کلینزمن بخوانید.

مهاجم سابق تیم ملی آلمان و کارشناس فعال تلویزیونی فیفا در جام جهانی در خصوص ضربات پنالتی و اهمیت آن سخن گفت. یورگن کلینزمن اعلام کرد برزیل در دیدار با کرواسی که بازی به پنالتی کشیده شده بود بایستی ضربه اول پنالتی را به نیمار می داد.

کلینزمن یادآور شد: برزبل یک روش سنتی را دنبال نمود تا پنالتی پنجم را به بهترین ضربه زن خود بدهد. ماهیت و فلسفه فوتبال در سالهای اخیر با تغییر زیادی مواجه شده است. همگان الان مطلع هستند که اولین ضربه در پنالتی مهمترین آن است. موضوعی که برزیل در مرحله یک چهارم نهایی برابر کرواسی آن را رعایت نکرد.

کلینزمن ادامه داد: برزیلی ها آخرین پنالتی خود را که پنالتی پنجم بود برای نیمار در نظر گرفته بودند. همچنین آنها پنالتی اولشان را که بسیار مهم است به بازیکن جوانی به نام رودریگو داده بودند که خیلی مهم بود. او گیج و سردرگم موقع زدن پنالتی نشان داد و نیمار هم که بدون زدن پتالتی از جام وداع نمود.

البته تیته سرمربی برزیلی ها از این تصمیم خود دفاع کرده و بر خلاف کلینزمن می گوید آخرین پنالتی تعیین کننده بوده و فشار بیشتری دارد. به این دلیل آخرین پنالتی را می خواست به نیمار بدهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نظر هری کین بعد از دست دادن پنالتی و حدف | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در خصوص هدر دادن پنالتی مقابل فرانسه و […]